Flo_Isak Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Vet noen av dere om det er skadelig for fosteret å spise nøtter i svangerskapet. Evnt hvilke nøtter bør man holde seg unna?
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 du skla ikke spise nøtter når du ammer.. Men i svangerskapet kan du bare spise:)
Flo_Isak Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2008 Takk for svar! Leste i et amerikansk gravid magasin at man ikke skulle spise det.. Men da skal jeg unne meg noen nøtter og litt kransekake i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå