tiamor Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Han har jobbet hele helgen, var hjemme kl 22 på fredag, dro på jobb i Oslo kl 6 lørdag morgen, jobbet til 9, sov over hos en kompis i Oslo fordi han begynte på jobb kl 7 søndag morgen. Var hjemme igår kl 22. Altså ikke sett han siden fradag formiddag. Hadde gledet meg veldig til han skaulle komme hjem og bestemte meg for å lage livretten hans til han kom hjem i går kveld. Sendte melding om at han ikke måtte spise så mye på jobb, fordi jeg hadde laget mat til han. Når han kom hjem kl 22, så hadde han spist på jobb, så han var ikke sulten. I tillegg var han så trøtt at han gikk og la seg etter 15 min. Jeg sa at jeg ble lei meg, for jeg hadde gledet meg sånn til han kom. Han presterte å bli SUR på meg fordi jeg ble lei meg!! Bannet og sa; er det mulig!? Så gikk han og la seg. I dag har han ikke snakket til meg. Bare er sur! Er det jeg som er urimelig her? Må nevnes at han over hodet ikke takler kritikk. Merker at jeg begynner å få nok av den surmulingen hver gang jeg sier noe med snev av kritikk til han. Skikkelig dritt lei nå!
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Du verden for en trivelig fyr !! Er det du som overtok eksen min ??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Jeg hadde ikke forventet selskap klokka 22 etter en såpass hard jobbehelg i alle fall. Syns det er teit av ham å surmule, men jeg forstår godt at han er/var sliten.
Libido- Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Forstår dere begge godt. Han er sikkert veldig sliten, og da er det veldig slitsomt med folk som blir sur osv. Bli venner igjen, drit i det.
tiamor Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2008 Grunnen til at han var sliten, var at han hadde sittet opp til kl 3 om natta og spilt spill med kameraten sin.. Jobben hans finnes ikke slitsom, bare kjedelig.
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Spørs litt på når han var forventet hjem på søndag. Var det planen at han skulle komme hjem kl 22 så ville jeg ikke laget mat. Kom han senere enn avtalt kunne han svart på meldingen du sendte ang mat. At han fortsatt er sur i dag er jo en smule spesielt da. Trodde sloike dårlige egenskaper var forbeholdt oss kvinner:)
Alba44 Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Æsj, surmuling syns jeg svært lite om. En ting er at han ikke var så ivrig på sen mat, men trenger da vel ikke surne slik da.
petite fleur Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 Høres ut som typen til venninna mi, han surmuler for de rareste ting. Du hadde jo sagt fra på forhånd at du skulle lage mat, så skjønner overhodet ikke hva han er sur for...
Peoni Skrevet 29. desember 2008 #9 Skrevet 29. desember 2008 Hmmm. Mulig du blir sur på meg nå, men jeg synes det høres ut som om han hadde en slitsom helg! Forstår godt at han ville gå og legge seg....selv om han hadde sittet oppe med kompisen sin. Forstår også at du ble lei deg, men vet at mannen min ofte "tramper i salaten" her også pga at jeg ofte har så store forventninger! Til ham, til situasjoner osv. Er vel det skuffelsen din går på, at du hadde store forventninger til kvelden? Selv om du sendte melding, er det ikke sikkert at han tenkte på det samme måten. Jeg erfarer ofte at mannen min og jeg misforstår hverandre på viktigheten av ting! Og så var han trøtt. Kanskje han følte seg dum siden du ble skuffet, at han derfor ble sur. Ta det opp når dere begge er blide igjen! Forklar hva du tenkte, og spør hva han tenkte. Hvorfor han ble sur. Og forlang et ordentlig svar! Ingenting blir løst hvis han ikke kan snakke om ting. Lykke til!
tiamor Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. desember 2008 Skjønner at han var sliten og alt det der. Men han kan da ikke tillate seg å bli SUR på meg fordi jeg ble lei meg! Og ikke i to dager!! Jeg prøvde jo bare å være snill og hadde savnet han... Er bare så typisk han å reagere sånn..
-Hengebuksvinet- Skrevet 29. desember 2008 #11 Skrevet 29. desember 2008 Samboeren din har hatt en veldig hektisk helg, og da er man ikke alltid like diplomatisk. Forstår at ikke middag og koseprat er 1. prioritet, når han kommer hjem klokka 22 på kvelden etter en sånn helg. (Selv er jeg ikke så veldig glad i mat på den tiden av døgnet, uansett). Jeg tror det er viktig at vi jenter ikke blir sittende å vente for mye på partneren. For det første kan man lett bli skuffet, som i ditt tilfelle. For det andre er det ikke helt bra for balansen i et forhold, om den ene alltid venter og er tilgjengelig. Nå sporet jeg litt av her, men hovedpoenget mitt er at jeg synes at du overreagerer.
*Lissi* Skrevet 29. desember 2008 #12 Skrevet 29. desember 2008 Skjønner han var sliten, men han kunne vel sendt en melding om han ikke ville ha mat? Og avogtil kan jo ting komme ut helt feil når man er sliten og trett... Men; hadde aldri tolerert at typen min gikk å surmulte en hel dag for en slik bagatell. Kan hende jeg er litt kravstor da, men voksne folk må da klare å åpne munnen å ordne opp. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå