Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Desperat etter besøkstall eller..?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Hva faen?? Skulle det liksom være henne selv som spurte?? Nei da tar du nok feil, jeg slettet loggen i går og mistet adressen så ville ha den igjen. Stakkars deg... Så misunnelig da... tsk tsk..... *riste på hodet*
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Ja, dette innlegget kommer med jevne mellomrom. Har sagt det før og sier det igjen; hvis du ikke får folk til å lese bloggen din på andre måter, så slutt å skriv!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Hahahahahhaahaha jeg ler meg skakk her! Er det virkelig så ille at folk vil lese bloggen hennes? Jeg kan forsikre deg om at det ikke er hun denne gangen ihvertfall. Hva hun har gjort før vet jeg ikke, men jeg tror hun har et par lesere for å si det sånn. Hvis du er så bitter og misunnelig på henne kan du jo ta deg en titt innom bloggen og finne noen skjønnhetstips? Det kunne du sikkert trenge. Kanskje du tilogmed kunne ta ut et bilde av henne og ta med til frisøren? Det er en god ide. Hun har fint hår skjønner du
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Det er godt at du har selvtillit!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 He he, måtte lese litt på den. For et selvopptatt lite fjols. Ler meg i hjel :-D
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #9 Skrevet 29. desember 2008 Hahahaha jeg ler meg også ihjel. Av dere... uffameien da... vanskelig å ta av de 30 kiloene som fulgte med ungen eller?? Tror ikke hun er mer selvopptatt enn dere bedritne, grå mus som sitter her og klager dagen lang. Gå og plei mannen deres og hils på barna deres for en gangs skyld. Å kom igjen da... en liiiiten nattakos bare. ikke mye å forlange det. det er jo tross alt barna deres selv om de har fått dere til å se ut som noe katta dro med seg inn
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #10 Skrevet 29. desember 2008 Med de reaksjonene du hr fått her første anonym som har svart.. Så tror jeg jaggu du har truffet spiker`n på hodet =P Ingen "uskyldige" reagerer så voldsomt!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #11 Skrevet 29. desember 2008 He he, lurer på hvem som skriver dette da *fnis* Det er det indre som teller, lille dumma
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #12 Skrevet 29. desember 2008 Ja, dette får meg VIRKELIG til å tvile på at det er BG selv som har startet tråden! Det er ikke du som var trillingmamma også?? ;P
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #13 Skrevet 29. desember 2008 Utrolig komisk å lime inn hele den remsen fra Anonymforumet. Snakk om å mangle et virkelig liv - ROFL
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #14 Skrevet 29. desember 2008 Nå gjorde jeg den store feilen å faktisk se på denne bloggen! -anbefales IKKE! BG, få det et kurs i norsk!
Ville Vera Skrevet 29. desember 2008 #15 Skrevet 29. desember 2008 Herregud, att dere gidder. Dama ser jo fantastisk ut, hadde jeg sett slik ut skulle jeg faen ikke lagt mye sjul på det. Bah!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #16 Skrevet 29. desember 2008 At Babygullz vil legge ut seg selv med fullt navn og drite seg loddrett ut er ok for meg. Men tenk på de stakkarne (familien og venner) hun drar med seg i søla. Er så glad for at jeg ikke kjenner dette menneske.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #17 Skrevet 29. desember 2008 " Få det et kurs i norsk" åhhh herlig!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #18 Skrevet 29. desember 2008 " dette menneske" ååå gi meg mer!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #19 Skrevet 29. desember 2008 herregud....la nå den stakkars dama være i fred! har hun sagt eller gjort noe som plager folk her inne? eneste jeg har sett fra henne er vanlige spm som mange lurere på, ikke snakker hun noe særlig om seg selv! Og er hun selvopptatt, så la henne være det, hun ser da bra nok ut til og være det!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #20 Skrevet 29. desember 2008 Anonym 20.08 hva faen mener du? Limt inn?
Miss Misantrop Skrevet 29. desember 2008 #21 Skrevet 29. desember 2008 Jeg kjenner ikke denne babygullz, her sikkert sett nicket hennes. Men jeg reagerer på det du skriver 2021, skulle et godt utseende være grunnlag for kun å være opptatt av seg og sitt? Merkelig. Det er vel heller ikke sikkert at babygullz setter pris på at dere legger ut en link til hennes blogg når hun blogger under fullt navn.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #22 Skrevet 29. desember 2008 Jeg er så lei av å lese at folk rakker ned på andre. Kan ikke hun få lov til å leve livet sitt som hun vil. Hvis det er dette som gjør henne lykkelig så la henne få brette ut livet sitt på en blogg. Hvis utseende, vekta, barn og mann betyr alt for henne så la det bety alt for henne, ingen vits i å henge henne ut selv om hun kommer inn i sine gamle bukser. Husk vi har alle ulike verdier her i livet, men slike verdier som dere har håper jeg at jeg aldri får. Kunne aldri i livet hengt ut et menneske bare for at jeg var uenig i hvordan hun eller han lever livet sitt. Enkelte mennesker elsker oppmerksomhet for sine små høydepunkter i livet sitt, så la henne få søke etter den oppmerksomheten. GRATULERER for at du kommer inn i din gamle bukse Skulle ønske det var jeg som var like heldig.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #24 Skrevet 29. desember 2008 Bryr meg ikke om babygullz, babygulps eller babygucci men bare et lite tips til dere med blogger. Det er ikke særlig lurt å legge ut både fullt navn og adresse på siden, herregud, hvem som helst kan jo dukke opp på inngangsdøren din! Nettvett er lurt... Og et norskkurs hadde heller ikke vært å forakte.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #25 Skrevet 29. desember 2008 Er jo Babygullz selv som jevnlig maser her inne etter sin egen bloggadresse da fordi hun mest sannsynlig vil bli hengt ut slik at hun kan klaaaaaage om det i bloggen sin! ;D Kommer sikkert et til innlegg om adressen hennes her inne neste uke =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå