mamma til Eirik 7 mnd :) Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Veit noen hvorfor? blir stein hard og av og til så kan det stikke på sidene. så går det over. så kan det gå timer til neste gang.. merkelig altså..
kikki_831 Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Høres ut som om det er kynnere,magen eller ett eller annet som forbereder seg for fødselen, står mere om det lenger ned på sia har det sån jeg også:=) er 18 uker på vei i morra:=)
mamma til Eirik 7 mnd :) Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 oki takk, er 26 uker på vei i mårra =) men trodde kynnere var noe annet jeg=)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Helt sikkert kynnere. Livmoren som trener seg til fødselen=) Ikke noe farlig så lenge du ikke får veldig mange og de blir plagsomme/vonde... Men det kan være litt irriterende da, på slutten sist hadde jeg kynnere hele tiden...
mamma til Eirik 7 mnd :) Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2008 takk takk=) da skal jeg ikke bekymre meg
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Det er kynnere du prater om...jeg begynte å få dem i uke 14, og nå om dagen kan jeg rett og slett bli sliten av dem...er 19+1 på vei. Blir flere og lengre kynnere hos meg virker det som! Kan vare i en time i strekk og flere på rad en hel ettermiddag. Kjenner det best når jeg ligger i ro! Livmora trener seg til fødselen. Har hørt at vi som er plaget med kynnere får en uproblematisk fødsel Kryss fingrene!
mamma til Eirik 7 mnd :) Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2008 åh sier du det, da krysser vi fingrene for det =) he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå