tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 sover sammen med snuppa mi på 2 år hver dag på dagtid i ca 1,5 time, og sover forholdsvis godt om natta (med 4-5 dobesøk, såklart...men i kanskje 8timer) ... likevel er jeg bare trøtt og uopplagt.... også får jeg så dårlig samvittighet for det er bare Oda og pappan som gjør ting, for jeg sitter som en flodhest i sofan å er sliten uten å ha gjort en døyt.... sist fødte jeg rett før uke 36, så har ikke vært "så gravid" før... er det vanlig på slutten?? nå skal det nevnes at det er regn og storm, og at vi som vanligvis er ute i frisk luft bare sitter inne..... holder på å bli gal!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Ingen gode tips, dessverre, men jeg har det på samme måten og er bare 32+5 :o/ Gubben min føler seg rimelig "alenepappa" for tiden - jeg får ikke sove noe særlig på natta pga bekken som plager meg mest når jeg ligger. Sitte går fint, men da kan jeg jo ikke sove - arg!! Og nå har kynnerne blitt skikkelig vonde også så jeg er ikke mye tess for tida. Jeg orker å lese (så lenge jeg ikke er sulten), se film og til nøds leke teselskap med tuppa på 3,5, men ellers alt annet tar gubben seg av. Handling, turer til lekeplassen, bading (orker jo ikke sitte på gulvet en hel halvtime, jeg), ja det meste igrunn. Gikk 10 dager på overtid forrige gang, men da var jeg ikke sånn som dette - da jobbet jeg 60% den siste tiden før permisjon + fint kunne gå tur i parken feks. Nå er jeg 100% sykemeldt og klarer knapt en kjapp tur i butikken før jeg må gå med museskritt og puster som en hval pga kynnere som setter i... Trøsten er at det forhåpentligvis blir bedre så snart fødsel er unnagjort, forutsatt at den ikke er for komplisert da ) Så jeg lager forslag til hva mann og barn kan finne på (vi har i tillegg vært så "smarte" at vi har gitt snupp ferie fra bhg absolutt hele jule- og nyttårsferien så sånn sett bæsja vi jo på leggen) og så tar jeg meg bare av litt klesbretting og denslags.
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 Nattesøvnen slet jeg også med for noen uker siden, men har ei ammepute mellom beina og 4 andre puter som jeg plasserer rundt der jeg måtte ønske, det var alfa og omega for meg..... Sist jobbet jeg fram til fødsel jeg også, og hadde liksom ingen plager.. derfor blir jeg så frustrert nå!! Vi har også tatt Oda ut av barnehagen for jula, men heldigvis har vi mange naboer med jevngamle barn som vi besøker/besøker oss.... Kynnerne ja, de er jo ett kapittel for seg selv.... hver kveld før jeg sovner tenker jeg at Okei, inatt skjer det... (og det har jeg tenkt de siste 2-3 ukene) men men, det er vel vanlig med 2.gangs med sterke kynnere.... Gleder meg til fødselen er overstått selvom det kan bli hektisk med 2 søte små i hus..... alt annet en å være flodhest:P (Selvom jeg er veldig glad og takknemlig for at jeg snart har 2 barn....du skjønner...) "Godt" å høre at flere sliter med ditt og datt likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå