Snuppy Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg er 6+6 i dag, og får bare større og større problemer med mat. Er sulten nesten hele tiden, men når jeg spiser noe blir jeg kvalm nesten med en gang. Noen tips om hva jeg kan gjøre?
Lykkelig mor til tre Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har nettopp begynt på samme måte. Det jeg skal gjøre nå er å lage en god posjon potetstappe, steke opp mange pølser. Skjærer dem i små biter. Har det i to bokser i kjøleskapet. Så, når jeg er sulten, kan jeg varme opp litt av det. bare spis litt, så blir du kanskje ikke såå kvalm? Så kan du varme opp litt til noe senere.. eller du kan lage noe annet om det frister mer.. Kylling og fløtesuet potet... lag mye, og ha til å varme opp.. bare til deg
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Sliter med det jeg og! Er sulten konstant så det gjør vondt i magen), men vil ikke ha mat. Blir kvalm bare av tanken! Idag har jeg presset i meg 1 pølse i brød+masse poteter og litt fisk. Og magen SKRIKER fortsatt,,,,,æsj.... Har jo ingen matlyst!!!!!
ida_hs Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Det som hjelper meg gjennom dagen er at jeg går med akupunktur armebånd. Det hjelper mot det værste. Når jeg våkner så har jeg litt kjeks og vann ved senga som jeg spiser når jeg ligger.. Pass på at du alltid har noe i magen. Jeg har alltid eple i veska. Da blir jeg ikke så kvalm hvis jeg har noe å spise hele tiden. Selv om det ikke er mye om ganger så prøver jeg å få det i meg. Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå