Gå til innhold

forvirret, trenger råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 8 dager over IKM men testen i formiddag viste negativ!! kan dette være mulig da.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det kan være at du har en ustabil syklus... Vet du 100% når du hadde el da???

Skrevet

syklusen har variert med 28-29 dager, så en dag fra eller til... men nå er det jo 8 dager over, vi har nok truffet på el ja, var ganske aktive i den rette perioden, så om det ikke ble et møte mellom egg og sædcelle er vi meget overrassket, men spørsmålet er jo om det ville feste seg da....

Skrevet

Tester du etter el???? For det kan jo være at denne syklusen er litt ustabil og tro meg jeg vet mye om ustabile sykluser... Det er jo heller ikke alle som kjenner at de har el.... Og om du ikke tester på noe vis så kan du jo ikke ver helt sikker på at el har vert da... eller om du har hatt el i det hele enda... Ikkje for å vere stygg altså...

Skrevet

Hei elisabetten!

Uff, kjenner godt til forsinka mens, ja.... hadde selv opptil 7 dager fosinket mens og negative tester, man blir sprø av sånt! :) mensen kom jo den...

håper på annerledes res. hos deg, lykke til!

Skrevet

jaa. sånn har jeg drevet på i 8 mnd nå..

du har ustabil syklus..

men hørt noe om at det er ikke alle som får en posetiv test, de må gå til legen å ta blod prøve, kan jo hende du er en av dem..

men mest sannsynelig er det at du har ustabil syklus..

veldig kjedelig..

Skrevet

lite trolig at syklusen er ustabil, den er på 28-29 dager hver gang, har drevet og testet el en stund, har alltid samme "smerter" hver el så denne gangen testet vi ikke, vi bare kjørte på ;) kan ikke se for meg at jeg helt plutselig har blitt ustabil, dette er ikke første gangen vi prøver, så det er ikke slik at jeg er heeeelt oppslukt, bare litt;)

krysser jo fingrene for at jeg er treg til å produsere hcg da, man må ha positive tanker!!

lykke til dere andre!

Skrevet

jeg er selv 3 dager over nå - noe som ikke har skjedd på 2 år nå... eller kanskje en gang da... men rare greier dette...

bra å være positiv - for det er ikke jeg :P

men håper du produserer sent hcg :) å at det er spire inni magen din :)

hold meg oppdattert !!:)

Skrevet

9 dager over forventet mens, negativ test, utrolig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...