Gå til innhold

Dårlig gjort? Ja,,, Men har du lyst har du lov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift på fjerde året, og i tillegg til å elske mannen min, er jeg forelsket i en annen. Jeg tenker på den andre hele tiden, og blir helt varm inni meg når vi møtes. Har rotet litt med han ved et par anledninger, og han føler det samme. I morgen skal jeg møte han, gleder meg sånn!

Det min mann ikke vet, har han ikke vondt av, eller?

Jeg ser sånn frem til noen stjålne tider med den jeg begjærer, og tror det blir helt magisk:-) Jeg kommer ikke til å kutte ut mannen min, for det er jo han jeg elsker... Men man kan vel nyte forelskelsen litt innimellom også? Er det bare jeg som synes dette er greit?

Og før dere spør, om mannen min hadde bedratt meg hadde det vært greit så lenge jeg ikke hadde visst det, og han ikke hadde forlatt meg til fordel for evt en hemmelig elskerinne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men han er ikke deg vet du. Synes det er respektløst, umodent og dårlig gjort av deg jeg. Får håpe han finner det ut slik at får noen bedre enn deg senere, en som faktisk respekterer følelsene hans...

Skrevet

Jeg respekterer jo følelsene hans, det er jo derfor jeg ikke forteller han noe. Og nei, han finner det ikke ut. Mannen min jobber i nordsjøen, og i går dro han ut igjen. Vi har heller ingen felles kjente med elskeren min.

Skrevet

Likevel... Men om du har en så vanvittig dårlig moral så er det lite andre kan si for å endre den hos deg da...

Skrevet

Er det du som sitter ikke med fasiten på hva som er god moral, eller?

Skrevet

Nei, men utroskap er dårlig moral av den enkle grunn av moral er samfunnsbestemt og folk flest (og dermed de som avgjør hva som er god og dårlig moral) mener utroskap er forkastelig og dårlig moral. Jeg kan endel om etikk og moral da, bl.a fordi jeg både har studert det i noen år og fordi det faktisk er jobben min å ha kunnskaper om dette slik at jeg kan diskutere dette med elevene mine.

Skrevet

For ei billig hore. Håper musa råtner og fisringen eksploderer. Dårlige damer burde vært deportert til sandsortering i Sahara.

Skrevet

Ja, du er nok ganske aleine om å synes at dette er OK. Utroskap høyrer liksom ikkje til i eit ekteskap, syns det er veldig respektlaust ovenfor han som du faktisk er gift med.

Håper virkelig at han oppdager det på ein el annen måte og at du får som fortent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...