Gå til innhold

I vogna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har hørt fra flere at det blir veldig trangt å ha voksiposi i vogna og at babyen "drukner" litt i den til å begynne med. Har derfor bestemt å klare meg med lammeskinn i bunn + dyne og ullteppe oppå baby + trekk til vogna. En venninne brukte akkurat det samme for sin febraurbaby (jeg har termin 26.feb), så det burde vel holde med varme. FÅr evt fylle på med masse klær hvis det skulle bli veldig kaldt.

Men så lurer jeg på om jeg skal ha laken eller noe under lammeskinnet? Legger man babyen rett på skinnet, eller skal det være noe i mellom??? Sikkert litt teit spørsmål, men jeg har jo ikke no erfaring med dette. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt tips til å isolere i bunnene av vognen er å skjære til liggeunderlag/sitteunderlag og legge under madrassen i baggen.:-)

Skrevet

Spørs sikkert litt hvordan vogna di er utformet i bunnen. Med nr 1 hadde vi en simo kombi og der var det madrass, så den brukte jeg laken på og så lammeskinn oppå der. Der ligger babyen rett på, men jeg hadde en gulpeklut under hodet/ansiktet så jeg slapp å vaske skinnet så mye pga sikkel og gulp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...