Gå til innhold

Nye ski


LilleMalin♀♂♂

Anbefalte innlegg

Nå er Emily med pappa, farmor, farfar, tante og onkel på hytta. De skal være borte i to dager, og så lenge har ikke jeg vært borte fra henne før... Lillebror er for liten til 3 timer i bil synes jeg, så derfor ble vi hjemme og benytter sjansen til å får mormorbesøk:)

 

Jeg snakket med dem i telefoenen og i dag fikk Emily langrennski. Hun nektet å prøve støvlene i butikken, men etter en formiddagshvil var støvlene på:) Hun gikk inne i hytta med de en stund før det var på tide å avansere litt og da var skiene på gitt! Blir spennende å se om de er like greie å ha på ute!

 

Ellers så vil hun se på videoklipp av "mamma og Emily som tøyser" på Mac'en og spør om de ikke skal hjem til mamma og Nicholas. Det er veldig kos at hun husker på lillebror selvom hun koser seg med all oppmerksomhet på seg. Og jeg savner henne selvfølgelig enda mer da! Likevel så er det godt med litt rolig tid for meg og Nicholas, men ikke minst at hun får funnet på noe morro og vært med familien i juledagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magnus har arvet noen ski der man bruker vanlig sko og "binder" de fast med noen plastremmer (jeg er skikkelig dårlig å forklare!!) Er kjempe greit nå første sesong på ski synes jeg. Magnus synes de er kjempe stas å gå på iallefall :-)

 

Så koselig hun vil hjem til dere da :-) Godt med litt tid alene for deg og Nicholas og kan jeg tenke meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...