*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Har noen ideer, men trenger fler tips til nyttårsmiddagen skal i hvertfall ha waldorfsalat!!!
Gjest Kelly Taylor Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 potet, saus, waldorfsalt, fersk asparges og fersk rosenkål.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Til jul pleier vi ha kalkun og da er det som regel poteter, saus, rosen- og surkål.
Mom2Two Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 gode poteter, waldrofsalat, rosenkål og tranebærgelè + saus med masse digg i:-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2008 Hvor får jeg tak i tranebærgelè?? hørtes godt ut takk for gode tips
frk Nilsen Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Hjemmelaget potetmos av mandelpotet Fløtesaus med solbær og einer Asparges som noen andre allerede har nevnt ;-) Stekt sopp
Mom2Two Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 De har tranebærgelè i velassorterte matvarebutikker:-) I Oslo har de på Centra i hvert fall, og sikkert på Meny osv. også.
OsloMor Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 Kok kraft på hals, hjerte og lever og bruk det i sausen i tillegg til stekesjyen du får ved å koke ut panna, det blir verdens beste saus og det gjør kalkunen, i tillegg til waldorfsalaten, rosenkål og aspargesbønner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå