Gå til innhold

Stellebord..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bør stellebordet stå..?

Har egentlig ikke plass på badet, der det sikkert er mest praktisk at det står..

Kan det stå på et annet rom?

...sikkert et teit spørsmål...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kjøp en stellematte og sett den på en kommode på soverommet feks. :) funker greit det. Eller kjøp et stellebord som kan slås sammen etter bruk, så kan du ha det på badet.

Skrevet

Mange som har det på bebi rummet også

bare å lage en liten balje med vann for stell :=)

Skrevet

Takk for svar! Blir litt lettere å kjøpe noe nå.. :)

Skrevet

vi skal ha den på barnerommet:)

Skrevet

Hadde ikke plass på badet, så vi hadde stelleplaten på en kommode på kjøkkenet med førstemann.

Skrevet

vi har ikke plass på badet da vi prioriterer tørketrommel på toppen av vaske maskinen. så vi skal ha det på soverommet. hadde matte på toppen av vaske maskinen sist da jeg var alene med henne og behovet for tørketrommel ikke var så stort som nå når vi er 4 personer i huset, og 3 som kommer på helge besøk i tillegg ;)

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle ha vegghengt stellebord på soverommet. Jeg har ikke sjans til å få plass på badet :(

Med første mann hadde jeg en stellepute på en komode jeg hadde på badet, men jeg har flyttet siden den gang..

Skrevet

Det beste er å ha stelleplass der det er tilgang på rennende vann. Jeg liker ikke å vaske med klut, bedre å "spyle" baby under rennende vann.

Skrevet

Det bør stå på en plass hvor det er godt og varmt:)

Skrevet

JEg tror jeg må ha stellematte på kommoen på badet, noen som vet hvor man får kjøpt gode og billige stellematter, finner bare kommoder jeg;)

Skrevet

stellematter har de overalt foreks barnashus, babyshop, babyplaneten.no GT Martinsen

Skrevet

Noen som har erfaring med stellebord på badekaret?? Har så dårlig plass på badet.. Evt sånn du fester på veggen, di Brio sine???

Skrevet

Jeg og gubben flyttet inn i nybygget hus for nå snart 2 år siden, og da fikk vi påvirke tegningene litt. Badet i adre etg. skal vi snart til å innrede nå, men må legge fliser først. Der flyttet vi doen for å få plass til et stellebord/kommode =) hihi

Skrevet

Jeg tenker vi bare legger ungen rett på gulvet på en stellematte... Det tar lite plass og vann er det jo i springen... Bading vil foregå i en badebalje vi setter i dusjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...