turbotassen Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Ble veldig overrasket når Odenwalder hollyposen ble testens taper.... Veldig fornøyd med min jeg..
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Vi er også superfornøyde! Kommer ikke å bytte bare fordi testen sier det. Ungene er varme og gode i den, og den er superlett å bruke. Tror 80% av disse "testene" er kjøpt og betalt uansett, spesiellt i F&B! Ene året kommer bilstoler best ut, neste år værst mm. Syns de er useriøse, og bruker IKKE de som noe mal for hva som er bra eller dårlig barneutstyr nei
Ksenia & Anjem Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 jeg er oxo superfornøyd med min odenwalder
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Hvilken pose var testvinner da? Og hvordan kom LammyXLut i testen?! (sånn siden jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe en til av dem)
meg & to små vampyrer Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Jeg vil også gjerne vite litt mer og resultatene fra testen...?
turbotassen Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2008 Igloo troller ble best. Odenwalder sist : krympet i bredderetning, tapte glansen i foret, bamsen mistet utseendet og ble klumpete og hardere. Kald inni pga bommull. Dette var jo kortversjonen da men har ikke tid til mer nå.....
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 hmmmm husker ikke hvilken odenwlderpose jeg hadde, men den var med dun og hadde en bamse inni....samt at den var lang. Beste kjøpet jeg noen gang har gjort til 3 barn og dessverre var det bare mini som fikk glede av den. Ungen lå ute i bare en tynn fleecedress og var kjempevarm på kalde dager. På dager som lå rundt null grader holdt det med bare ullbody + stilongs. Vasket den gjorde jeg også uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå