lubbeline Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Slimer veldig mye, spes etter nedpress...har gjordt det siden proppen gikk lille julaften, flere som har hatt det sånn og det har ført til fødsel?..gikk og en lang tur i går, førte til MYE nedpress, og veldig vondt ned i korsrygggen, får spes vondt når jeg ligger, både i magen og ryggen...men ikke i tak, mer jevnt vondt..flere? Ble sjekket for modning 22, og var da ca 1 cm. er forresten 37+5 i dag:-)
Itsrejk Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Oj...det høres jo ut som om ting kanskje ikke er så veldig langt unna. Jeg ville definitivt tatt ting veldig med ro de nærmeste dagene, i hvert fall om du (som meg) håper at ungen skal drøye sin ankomst til nyåret! (Du har jo god tid til termin da, ser jeg.)
lubbeline Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 Jo har det, men er egentlig klar nå..vet det er egoistisk...men fryktelig tungt, men skal nok klare noen dager til;-)....ser du er 9 dager før meg:-)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 jeg har det akkurat likens som deg, slimpropp bynnte å gå lille julaften, var på føden natt til 1 juledag, da hadde jeg ingen modning, siden har smertene bare blitt værre og værre i dag var jeg til jordmor, hadde modning og 2 cm åpning så smertene har hjlpet, men nå er jeg veldig sliten, har fått noe jeg skal sove på i natt da å det gleder jeg meg til, hvis det ikke tar seg opp med rier, jordmor strippet meg i tillegg i dag, er 40 uker i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå