Gå til innhold

12 uker igjen!!


venter barn nr. 3 (har født)

Anbefalte innlegg

Bare 12 korte uker igjen til termin!! Tida flyr avsted her.

Far til barnet synes det går altfor fort, han gikk glipp av de første 5 mnd. For han blir dette et kort svangerskap og han føler han ikke klarer å henge helt med. Ja, ja... det går vel opp for han da det nærmer seg får vi tro.

Jeg skulle ønske jeg slapp å ha sånn halsbrann, sover fryktelig dårlig om natta. I natt satt jeg mer på sengekanten enn jeg lå på puta å sov, de siste timene sov jeg oppreist langs veggen. Satt på baken så den var helt vissen da jeg våknet igjen... hehe.

Jeg håper halsbrannen avtar hurtig etter fødsel denne gangen....

Nå kan jeg vel snart begynne å handle inn litt til baby også? Forberede ankomsten litt......så går ukene enda fortere... hehe

Kanskje vente til jeg har fått jula ut av huset?... Men.... blir jo litt bekymret da jeg ser at noen faktisk har født "marsbabyen" sin allerede.

All lykke til til dere og den lille!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Ja tiden flyr. Jeg lurer bare på hvorfor barnefaren gikk glipp av de første fem mnd? "Min" har også gått glipp, dog med egen viten og vilje, men kan hende han trår til etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget at jeg også har tolv uker igjen! Vet ikke helt om jeg vil rope hurra eller grine alltid, med full bekkenløsning og svært redusert mobilitet. Jeg vil helst bare jobbe, så tida kan gå fort! Men det blir vanskeligere og vanskeligere ettersom jeg blir låst til stolen...

Er også plaget av halsbrann, men fikk råd om å spise Lovehearts! Har du prøvd? Det funker på meg:-D Også på natta - slenger på noen før jeg pusser tenner og legger meg.

Jeg skal også ut og handle etterhvert - har skrevet lista mi og gått gjennom det jeg har fra forrige gang. Men 7-åringen er født i slutten av juni, så det blir en litt annen garderobe for en som kommer med våren i slutten av mars... Har sortert lista etter kjøpested, så kan jeg ta ett sted av ganga mtp slarkebekkenet mitt. Er blitt en kløpper på å effektivisere handlerunder når jeg MÅ til byen! Og har masse god hjelp i Storebror som er flink til å bære, hente og hjelpe! Tror han synes det er stas å være til nytte, både for mamma og Lillebror:-)

Hva har du av klær til den lille nye? Er litt usikker på om jeg skal gå for vinter eller sommer-utstyr, ettersom slutten av mars er ganske midt i mellom...

Lykke til til deg også! Og til Far når han kommer etter;-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far er amerikaner og kom ikke til Norge før nå 1. Desember derfor gikk han glipp av de første fem mnd. Han har jo hatt kontakt med oss daglig via internet og telefon da, men han føler han har gått glipp av det meste og at det går litt for fort fra nå og frem til det skjer :D

Mine barn har ikke vært til så stor hjelp enda, men da babyen kommer er jeg sikker på at jeg har to store flinke søsken som ønsker å hjelpe meg. De er veldig opptatt av magen og vil gjerne vite hvordan baby har det inni der. Magen får nattakos hver kveld :D

Shopping vet jeg ikke hva jeg skal / vil ha og eller hvor jeg vil ha det fra.

Eneste jeg vet sikkert er at jeg vil ha stellebord til å sette på badekaret.

Klær har jeg ikke så mye, har tenkt mest vår og sommer, men har hyret mamma til å strikke et ullsett til baby som passer da hun blir født, jeg får låne ullpose til vogna og skal kjøpe en tykk dress som vil passe fra dag 1. Kjøper voksipose til høsten igjen tenker jeg. Alt utstyr jeg hadde etter de to andre har jeg gitt bort for flere år siden.

Jeg har fått arve noen bodyer og tepper og sånn. Jeg har handlet tre sparkebuksesett med jakke. (sånne tynne myke)

Jeg tror ikke jeg kommer til å handle mere klær før hun er født annet enn den utedressen og lue, av erfaring vet jeg at hun kommer til å få en del klær i gave. Jeg har vogge, dyne og en slags vogn.... Jeg må kjøpe hodepute (vet de sier det ikke er nødvendig, men jeg skal ha hodepute til tulla mi ja!). Jeg har arvet litt sengetøy og jeg får låne en sprinkelseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...