Gå til innhold

Har dere mye besøk i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det ikke vært andre innom enn mine foreldre + min bror..Men pleier ikke å ha så mye besøk ellers heller da..

Har heller ikke vært særlig mye på besøk denne jula selv heller,kost oss hjemme alle 4...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke i år. Vi pusser opp rommet til storebror så alle tingene hans står i stua, så ikke så veldig kos med besøk i rotet.

Skrevet

Har hatt passe med besøk vil jeg si.

Hatt gjester et par dager, vært bortreist et par dager og ute med venner og venners barn på dagtid. Også deilig å bare være oss 3 hjemme alene =)

Skrevet

Nope, har hatt mine foreldre her innimellom det er vel alt. Sku egentlig dra vekk i julen men glad for at vi bestemte oss for å være hjemme og pleie familien... er godt å få tid til de 3 små uten å måtte stresse seg gjennom dagene :) Og ennu er det en uke igjen med ferie her i huset, deilig :))))

Skrevet

Vi hadde svigerfar her fra 23. til 26.

Julaften kom faren min og broren min også.

Og nå er visst mamma og yngste bror på vei.

Skrevet

Har hatt våre foreldre her..

Ellers så har vi vært på besøk..

Skrevet

Blir nok tettere enn ellers i hvertfall, på lørdag var foreldrene mine her på middag og "ekstra Julaften" pga at vi var innover hos svigers i Jula, og i går hadde jeg fullt hus med venner og deres barn hele dagen, noen til frokost og andre til middag og kaffe. Skikkelig koselig er det. Jeg liker å ha gjester.

Skrevet

Lille julaften og 1.dag pluss i går. Vet ikke om det er mye jeg. Men med bekkenløsning føles det iallefall slik. Pluss wirremann har bursdag i morgen, så da blir det kalas!

Skrevet

Har hatt nevøer som har bodd her siden uken før jul. Og middagsgjester hver dag unntatt 2 dager:-)

Kjempekoselig med mye mennesker!

Nyttårsaften blir det atter fullt langbord og vi gleder oss:-)

Nå er vi godt vant med å ha ekstra mennesker til bords, så det blir ikke så stor forskjell egentlig.

Skrevet

Har hatt eller vært på besøk alle dager uten om i går og i dag.

I dag skulle vi egentlig hatt besøk, men jeg avlyste pga sykdom.

Koselig det da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...