Gå til innhold

Termin i september

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo:)

Jeg har termin 3.sept:) Noen flere her ute? Hva er vanlige symptomer i uke 5 da? Magen min romler ofte, føler jeg har mere appetitt enn før. Kan være innbilt, siden det er litt uvant alt det her. Har også litt ømme bryster, føler også at jeg har litt humørsvingninger iblant, men kan jo være litt innbilt dette også..hehe..

Hvor mange har dere fortalt det til? Hva skjer første legetime? Har hundre spm, så hadde vært fint å ha noen å snakke med:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!:)

Jeg har termin 4 eller 5 september:)

Dette er mitt 2barn så det er ikke noe ukjent for meg;) hehe

De symptomene du beskriver er veldig vanlige så tror nok ikke du innbiller deg det:)

Vi har kun fortalt det til et vennepar av oss siden vi var de første de fortalte det til da de ventet n23,så da ville vi si det til de:) og så stoler vi på de og det er også godt for meg å ha noen å prate med:)

Resten av familie og venner skal få vite når risikoen for spontanabort går over:) da føler jeg at det er trygt å si det:)

På første legetime vil dere prate om hvordan du føler deg,om det var planlagt eller ikke,hva du tenker i forhold til fødselen,hvordan det går på jobb osv...Kan hende han leter etter hjertelyden også men det kommer an på hvor langt du er på vei:) Da jeg var på min første kontroll med nr1(da var jeg 10uker på vei)lettehan ikke etter hjertelyden pga at at babyen er så liten da at det er vanskelig å finne lyden...

Men det er jo spennende å høre,så om du vil høre kan du jo bare spørre legen din:)

Skrevet

jeg hadde termin 11 aug MEN etter ul i dag ble den korrigert til 1-5 sept .............. jeg var i uke 5!!!! ikke 8!!! er så frustrerende...

så da hører jeg vel til her da.......

mine symtomer er ømme pupper og økt matlyst, he, he, og sexlyst ;p

jeg er 3 gangs da :)

Skrevet

Så gøy da! Godt å ha noen å snakke med:)

Har sagt det til søsteren min,vi har tenkt å si det til de som får vite om det uansett utfall. Håper det går bra:) Litt usikker i forhold til jobb.. Er endel utagering på jobb, så usikker på hvor mye jeg tåler, eller magen tåler.. Er det noe jeg burde tenke på i forhold til spontanabort?mat, aktiviteter?

Skrevet

Hei :) Jeg har termin 4. sept. Har egentlig ingen symptomer bortsett fra at magen har vokst... nå har jeg ikke helt flat mage til å begynne med, men nå buler den liksom ut helt nederst, hvordan skal dette ende, he he. Ellers kjenner jeg ingen ting. Hadde noen murringer i magen og korsryggen på fredag, men nå har jeg ikke kjent noe på flere dager. Får jo litt noia da, "er jeg virkelig gravid??". Jeg har fortalt det til sambo og 3 venninner. Vil vente med å fortelle det til flere før jeg er HELT sikker.

Lurer på å ta kontakt med legen for å høre om jeg kan ta en HcG prøve for å sjekke hva den ligger på, tror jeg klarer å slappe mer av da.

Skrevet

Heisann!

Jeg har termin 4 september :-) Jeg hadde mange symptomer før jeg testet, som ømme bryst og store areola men nå i det siste har de symptomene forsvunnet. Istedet har jeg fått noen nye, som at jeg fryser veldig, er litt humørsyk, blir fort sulten men også fort mett. Og så har jeg de mensenlignende smertene som kommer og går, så tegn på at det skjer mye der nede. Jeg skal til gyn imorra, få sykmelding siden jeg har et risikosvangerskap, måle hcg og få resept på klexane. Jeg går allerede på crinone og albyl-e.

Skrevet

Har tatt 5 tester..hehe.. Skal til legen neste mandag. Håper alt står bra til!

Har hatt noen murringer jeg og.. bra det er flere med sept termin her:)

Skrevet

Foreløbig termin er satt til 1 sept, samme dato som jeg fikk førerkort for en del år siden nå.... hi, hi

Skrevet

Foreløpig termin 1 september.:)

Men jeg har opplevd dødfødsel før, så det kan bli aktuelt å sette i gang fødselen et par uker før tiden.

På første kontroll i mitt forrige svangerskap tok de mange blodprøver, samt fylt ut helsekort for gravide og en GU.

Symptomene dine høres ganske vanlige ut, jeg er uggen, fryser og er trøtt hele tiden.

Gratulerer så mye med spiren.:)

Skrevet

Ang.spontanabort så skjer det uten at du kan noe for det!

Men når det gjelder din og barnets helse bør du høre på leger og hs når det gjelder hva du kan spise/ikke spise o.l...

Skrevet

Jeg har termin 4. sept!:)

Laget meg brukerprofil idag, og er kjempeglad for at det finnes et slikt forum. Ser at det er flere her som har termin omtrent samtidig, så koselig å ha noen andre gravide å snakke med!:)

Internett altså! Hva gjorde folk før..? ;)

Om mine symptomer.. jeg har hatt murringer i magen omtrent siden befruktningen, litt sånn mensenaktige, men ikke helt liksom. Men jeg begynte ikke å ta dem så veldig alvorlig før mensen uteble. Jeg har innbilt meg å være gravid mange ganger før pga vanlige EL- og mensenmurringer, så jeg begynte ikke å tro på det før det hadde gått noen dager over tiden med mensen (skulle fått på julaften).

I går kom vi hjem fra juleferie, tissa på noen pinner, og VIPS! nå er alt snudd på hodet.

Samboeren min og meg går rundt og kan liksom ikke helt fatte hva som har skjedd. Men det er utrolig hva man venner seg til på ett døgn. Nå gleder vi oss som bare det! og er fulle av spørsmål om alt mulig. Dette er første gangen!

Og så kan vi jo ikke si noe til noen ennå...! derfor er det herlig å ha nettet, og dere andre her:)

Skrevet

Hei hei, jeg har termin den 7 september + eller - jeg er føstegangs fødene så det blir spendene og se om det blir termindatoen.

Hvor i norge bor dere? jeg bor da i oslo. Godt nytt år

Skrevet

Gratulerer til dere begge:)

Jeg bor i oslo jeg og. Førstegangs jeg også, spennende:)

Skrevet

Eg har termin 09.09.09 :) så er 4 + 1 uker idag:) hvordan er formen til dere som har termin i sept?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...