Gå til innhold

Stor mage?

kittecat *guttutenpåoginni*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

får høre fra venner og kollegaer at jeg har så stor mage og at jeg kommer til å bli stooooor. Jeg synes ikke det jeg da, jeg nyter det å ha litt mage:):) men tenkte kanskje å høre evt se om andre som kanskje er like langt på vei som meg om hvor stor mage dere har fått??

Jeg er i dag ca 16 uker på vei:):)

Ps.bryr meg ikke særlig mye om det, men er bare litt nysgjerrig hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle også stå at bilder ligger inne på profilen min da;)

Skrevet

Synes magen din var fin jeg. Har mage jeg også, er 14 + 2 i dag. Har vel ca. samme str på magen som du.

De har ingen holdepunkter på at du kommer til å bli stoooor!! Selv om magen vises godt nå i starten så kan den godt stagnere og ikke bli så veldig stor likevel.

Magen min har skutt fart nå den siste uken pga at vi nylig har offentliggjort at vi skal ha baby, er vel derfor den vises så godt nå. Slapper mer av.

Kos deg med magen din du. :-)

Skrevet

hei syntes ikke du var noe stor jeg, samma som alle andre liksom:)

har du vært inne på min-mave.dk ? der har dem masse bilde på mager:)

Nyter å ha mge jeg også;)

er 18 uker i morra

ha en fin kvæll

Skrevet

ikke spesielt stor synes jeg :) Jeg hadde vel like stor mage når jeg var rundt 13-14 uker kanskje.. Det er uansett vanlig å være litt større når man har født før..

Skrevet

Synes magen din er akkurat passe jeg! Titta litt innom den nettsiden som ble nevnt ovenfor her: din-mave.dk og ble ganske overrasket over den store variasjonen på størrelsene i samme uke som meg (15 i dag). Jeg har også fått høre at jeg har stor mage, men nå ser jeg jo at det absolutt ikke stemmer. Den er akkurat passe den også ;) Helt herlig med mage! Er barn nr. 2 her, så magen er større enn sist ja, men ikke FOR stor :) Den har også begynt å bli hard

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...