Gå til innhold

Odenwalderposen ble taperen i Foreldre og barn sin posetest!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det mange inkludert meg selv som triller rundt med en dårlig pose som jeg er superfornøyd med! merkelige greier..... Eneste jeg kan være enig i er at det kan bli litt kaldt i bunnen så jeg bruker et skinn på de kaldeste dagene, og fargen på innertrekket falmet litt i vask men det gjør jo jammen det meste man vasker....

Det står at den krympet i vidden men det tror jeg ikke min har gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vasket mine svarte poser og kan ikke se at de hverken har falmet eller krympet. Derimot så synes jeg ungene blir utrolig lett klamme i disse posene, spes om man ikke legger skinn i ryggen. Nei, jeg tror det blir for mye syntetisk i stoffet de er laget av slik at det puster dårlig. Har byttet tilbake til mine gode gamle voksiposer, jeg :-)

Skrevet

jaja....den testen bryr jeg meg ikke om, jeg er kjempefornøyd med den posen, og mine venninner som har den er også fornøyd!

Har ikke merket noe til at ungen min blir klam i den, men jeg bruker lammeskinn i bunn jeg også dersom det er veldig kaldt!

Ungen min holder seg god og varm, det er en lett pose, og jeg kunne ikke tenke meg en annen pose, så da får test være test for min del, hehe!

Skrevet

Jeg har å den posen og syntes den er veldig god. Har en lammeskinnspose fra jeg var liten så bruker den også (to barn). Synts sistnavnte er veldig god siden den ikke virker like kald når ungen ikke har ligget oppi (tatt ut av bilen, stått i ganga osv), men liker ikke at den er så åpen oppe.

Hvilke poser kom bra ut forresten?

Skrevet

Jeg synes alle de testene i F&B er noe underlige jeg...!

De tester vogner og klær som ikke er å få kjøpt i Norge og noe som er best i test et år er plutselig taper neste år....! Føler de er "kjøpt og betalt" av leverandørene i testen.

Jeg er kjempefornøyd med Odenwalderposen min jeg! Liker den myyye bedre enn den Voksien jeg hadde før!

Skrevet

Også er det viktig å lese hva som gjør at produktet får lav karakter!

Jeg er også forøvrig fornøyd med min pose ;)

Skrevet

Veldig fint at de foretar en test av forskjellige vinterposer. Og at de også vurderer hvorvidt de er brannfarlige.

Sitter her med testen foran meg nå. Det jeg stusser over er at de, på en så seriøs test. Ikke har klart å få frem riktig info om en av posene. Jeg tanker da på Voksi classic som har fått minus fordi de hevder at ulldynen inni må renses. Dette medfører ikke riktighet, ulldynen i Voksi classic kan vaskes på ullprogram i maskin, selv de eldste voksiene kan vaskes på ullprogram (sendte mail til HTS/Voksi og fikk beskjed om nettopp det). Jeg synes det er synd at F&B kommer med slikt misvisende kritikk av et produkt. De hevder også at trekket krymper ved vask. Det har jeg ikke opplevd med mine orginale voksi-trekk, og jeg har hatt to stk.

Jeg kan heller ikke forstå at Odenwalder Holly er testens taper. Det er den vognposen jeg har hatt, som jeg har vært mest fornøyd med. Varm og god, og finnes ikke klam.

Er dere på vognposejakt vil jeg i tillegg til å lese slike tester, anbefale dere å ta en titt på vogndilla.com sine tester av vognposer her, der finner dere også brukerkommentarer på noen av posene:

http://vogndilla.com/ver2/index.php?option=com_content

&task=category&sectionid=5&id=20&Itemid=48

Her på barnevogndebatten og nybaktmamma.com finner man også brukererfaringer om man søker opp navnet på de ulike posene.

Skrevet

Reagerte veldig på denne testen. Har hatt tre originale voksiposetrekk og ingen har krympet. Odenwalderposen min har heller ikke krympet og bamsen ble verken hard eller mistet fasong etter vask. Veldig fornøyd med den posen. Nøstebarn sin skinnpose hadde de jo vasket feil og det følger med vaskeanvisning på alt av både skinnfeller og klær som jeg har kjøpt der iallefall. Litt dårlig gjort å gå ut med et sånnt resultat når de ikke har vasket den slik de skulle... Man skal jammen ikke bare handle etter "best i test" heller har nå¨jeg funnet ut. Men jeg likte jo ikke helt at Odenwalderen var så brannfarlig da.... Men ellers så er det den beste posen jeg har hatt, og jeg har prøvd ut en del forskjellige....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...