Gå til innhold

Plutselig tverr leie etter lang tid hodeleie??

Anbefalte innlegg

Skrevet

h*n har ligget i hode leie de siste 8 ukene og sist sa legen at nå er det ingen tvil lenger, men i helgen føler jeg at h*n har lagt seg i tverrleie, er det mulig??? så jeg ringte legen i dag morres for å høre å fikk da haste time i morgen for å skjekke....... Håper at det bare er jeg for føler feil og at h*n fortsatt ligger i hodeleie har 3 uker i gjen til termin så burde ligge rett vei nå liksom.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok mulig, ja, dessverre... Men håper jo at du bare kjenner feil, selvfølgelig! :)

Mitt bøllefrø lå også veldig pent i hodeleie i ukesvis, og legen har til og med skrevet at hodet var festet (36+2). Men noen dager senere snudde han seg i hodeleie! Så ble det gjennomført ytre vendingsforsøk, og han lå i hodeleie i halvannen uke - frem til i går kveld. I dag (39+0) fikk jeg dessverre bekreftet at han nok en gang har snudd seg i seteleie, så her går det mot setefødsel.

Skriver ikke dette for å skremme deg - bare for at du skal ta det du kjenner på alvor, slik du har gjort - og sjekke opp hvordan h*n ligger.

Ønsker deg masse lykke til, og håper du er heldigere enn meg her! :)

Skrevet

Hvordan merker dere at han ligger i seteleie? Eller har dere kanskje ikke merket noe annet enn at han har turnet ordentlig rundt der inne...?

Skrevet

Da har jeg vert på kontroll og alt kjentes ut til å være som det skulle, h*n lå i hodeleie men hadde snudd seg noen ganger. Hode var nesten festet igjen var så vidt at d var litt bevegelse skal på ny konrtoll torsdag i neste uke. Men fikk streng beskjed om å ta det med ro slik at jeg ikke startet noe før til neste år. Har endel maserier og streke kynnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...