blirjegsnartmamma Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 1 uke over det jeg tror er IKM.. Negativ igjen.. Men sånn er det bare.. Fra å ikke reagere nesten sist gang, ble jeg helt utrøstelig idag.. Mannen min så på testen, for første gang vel og merke, og tilogmed han så etter skygger.. men "her er det jo ikke noen antydning engang! Ikke noe som kan mistolkes engang!" Nå har vi prøvd i over 1 år, siden juni på naturmedisin, og den siste mnd med BÅDE natur og skolemedisin.. Vet jo at mange har prøvd lenger enn meg, oss, men nå orker jeg ikke mer.. Tilogmed svigerfar ymtet frempå om vi har tenkt på adopsjon!! Men det er andre i familien der som har adoptert, så kanskje derfor.. Nei, nå tar vi en laaaaang pause, prøver å ikke tenke på det igjen før i april.. Da har jeg vært hos "heksedoktoren" min igjen. Lykke til alle dere andre!!
Snabeltann Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Skal bare si at jeg kjenner følelsen selv om du har prøvd lenger enn meg. Gjennomsnittlig prøvetid er 6 måneder. da kan man si at for alle som blir gravid første måned, er det like mange som må prøve et år.. Det ER normalt. Men fytteihelvete så frustrerende. Jeg har vært uten prevensjon siden mai. Prøvd veldig aktivt i fem måneder. Og jeg blir ikke bare lei meg hver gang TR kommer, blir drit forbanna inni meg, og hissig og sur helt til EL kommer igjen. SÅ øyner man litt håp, men bare litt, og er like frustrert til TR kommer igjen. Denne måneden hadde jeg nesten gitt opp. Drakk vin, hoppet digre hopp på snowboard og tenkte det er ikke noe inni der likevel, og leste om prøverør istedet for å være her. Men så- Fikk svak strek i dag, og tror ikke på det før jeg får det skriftelig. Lykke til, du er sikkert ung og sprek og VIL GARANTERT bli mamma en gang, på den ene eller andre måten.
*Ønskergjerne* Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 føler d samme som du... :/ vært prøver i over 1,5 år nå... håper d hjelper å ta en pause,håper d plutselig dukker opp spire:D du prater om heksedoktor?hva slags medisiner går du på?? klem
SoSpennt Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Men, har du symptomel ol da? Jeg fikk vite at jeg var gravid i går. Testet selv 2'dre juldag, 9 dager over IKM og den var så negativ som du kan få den til lå bli!!!!! Så ikke gi opp enda!! Vil ikke gi deg falske forhåpninger, men det ER altså mulig!! Uansett, MASSE lykke til! Og håper den snart sitter for deg!!
blirjegsnartmamma Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2008 Hei lillemei! Nei, har ingen symptomer i det hele tatt.. Trodde jeg hadde det, men det var kanskje på EL. Også var mannen syk noen dager, så tror kanskje at alt gikk skeis da.
blirjegsnartmamma Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2008 Hei wantbaby09 Jeg har vært hos en homeopat i Nederland 2 ganger. Fått sterke naturmedisiner, han har klart å fikse andre ting som jeg slet med, og han mener han skal klare å hjelpe meg å bli gravid også. Er noe feil med hypofysen min, derfor jeg ikke har EL av meg selv. Pergo skal jo lure hypofysen til å tro at den fungerer Mens hans medisiner skal få den til å virke av seg selv. Så vi får se hva han sier når jeg skal tilbake i mars..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå