alexmommytobe Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 satt her og leste innleggene paa bim og reiste meg for aa gaa paa do.. og der var slimproppen ute.. var ikke helt saann jeg hadde forestilt meg det... men forhaapentligvis er det et tegn paa at ting ikke er alt for lenge unna.. hadde vert greit om hun ventet til over nyttaar da... andre som har erfaring med denne slimproppen? hvor lang tid gikk det etter at slimproppen var gaatt til fodselen startet?
edvina har fått en gutt Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 1 uke sist gang. Nå gikk litt av den på lørdag, men har ikke sett noe til resten enda. Dessverre kan de gå uker, så det er ikke noe sikkert tegn på fødsel:( Var det mye som kom?
alexmommytobe Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 var en del, men siden jeg er forste gangs vet jeg jo ikke hvor mye som er normalt... var ca 10 cm langt tort slim, akkurat som en propp
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 hos meg gikk slimproppen på kvelden, 3 dager på overtid..kl 7 neste morgen begynte småriene,og 3 timer etter hadde jeg 4 cm opning.Lykke til..kjempe spennende da:)
alexmommytobe Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2008 ja blir spennede aa se fremover..! er 39 uker i morgen saa om det skjer naa er det ikke for tidlig
Hakkamella Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Står ikke hvor langt du er kommet. Hos meg gikk slimproppen for 11 dager siden, akkurat på uke 34 dagen. Har ennå ikke født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå