Lulu♀♂♀ Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har 0 energi og overskudd og vil bare sammenligne det jeg fikk gjort hele formiddagen og det dere har gjort og DET DERE SKAL GJØRE RESTEN AV DAGEN?
Libido- Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Må være smittsomt.. Vi har: -Gått tur til butikken og handlet -Matet og kosa med nabokaninen vi passer -Satt på en maskin med klær -Tatt av sengtøy på alle senger Har planer om: - Ta ut av oppvaskmaskina (skulle vært gjort for mange timer siden) - Ny runde med klesvask og tørk - Vaske soverommene - Støvsuge stue, kjøkken og gang - Legge på nytt sengtøy
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Har satt på en maskin med klær og hengt det opp. Tømt oppvaskmaskinen, ryddet under stellebordet til snuppa, skiftet på sengen hennes. Bakt brød. Ellers har jeg bare sittet her. Skulle gå lang tur med vesla, men hun sovnet så fint på verandaen og har sovet i 3 timer. Skulle egentlig mye annet også siden storebror er ute sammen med pappaen sin, men sitter nok og slapper av når de kommer hjem også. Er litt tiltaksløs i dag....
Lulu♀♂♀ Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2008 Ærligtalt det er noe galt med meg.....har vært det i mange mnd nå. Jeg vil høre flere....kanskje det motiverer meg?
*Lissi* Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Er i julemodus jeg Har; satt på oppvaskmaskin, vaskemaskin, vert å brukt to gavekort og handlet litt. Skal; lage middag og henge opp klær. Etterpå skal vi i bursdagselskap:-)
Mockanin Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har åpna post for tre dager, fakturert en hel haug, registrert alle faktureringene, arkivert pakket en pakke som skal ut, styra med noen sykemeldinger, frankert og regner med det blir full fres når jeg kommer hjem også. Skal ha bursdagsgjester i morgen igjen og siden jeg jobber hele dagen så må jeg styre på litt i kveld.
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Er i julemodus.... Har satt på et par vaskemaskiner og hengt opp + satt på en tørketrommel. Fjernet alle lappene fra klærne som snuppa fikk til jul, vasket litt støv og vasket over salongbordet og gitt det en ny duk..... Hadde planer om å ta sparken en tur til butikken men det utgikk vist..... Nå skal jeg straks lage middag.... Et godt tips mot tiltaksløshet.... Gjem vekk den bærbare pc'n og innfør tv-tid. Det funker for meg.... Jeg har regel om ikke å bruke pc'n før etter at jenta vår har lagt seg (på vanlige dager... som sagt, nå er det julemodus og untakstilstand..hehe) Dessuten har vi ikke på tv'n før på ettermiddagen de dagene vi har fri (vanlige ukedager. I helgen er noe heeeelt annet...) Dette får i alle fall meg ut av godstolen og heller bruke tiden på noe fornuftig. Blir kjedelig i lengden vis man bare skal sitte og glo i veggen.. ....
Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 Her får jeg gjort lite om dagene... Fikk baby i begynnelsen av desember, og for tiden føler jeg at hendene for det meste er fulle av henne. Det jeg har fått gjort i dag er å tømme oppvaskmaskinen og pakke ut av baggen min etter juleferien som vi kom hjem fra i går. Hadde tenkt å sette på en klesvask, men det blir vel litt senere i dag. Middag blir det ikke.....
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #9 Skrevet 29. desember 2008 "Fått gjort" høres usedvanlig luthersk og gledesdrepende ut. Jeg har ikke "fått" gjort noe som helst, men jeg har gått i pysj til tolv, sett film, spist god mat, drukket langsom kaffe, kledd på noen dukker og tent masse lys, og er helt fornøyd med det. Det er da ferie.
Alba44 Skrevet 29. desember 2008 #10 Skrevet 29. desember 2008 Er fornøyd med dagen til tross for slitne kropper etter lite søvn i natt.. Har vært i skogen, lagde bål og grilla pølser sammen med venner. Vi voksne skravla og barna kosa seg sammen ) Deilig dag! Litt husarbeid holder jeg på med nå litt til og fra.
Thunderstruck Skrevet 29. desember 2008 #11 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har vasket hus:-) Nå skal vi på kino og ut og spise med et par til:-)
Trouble Skrevet 29. desember 2008 #12 Skrevet 29. desember 2008 Denne dagen har for det meste gått til kos med minien som er eneste unge hjemme i disse dager Men har fått gjort litt fornuftige ting også da... *Støvsugd hele leiligheten *Vasket klær, og lagt sammen/på plass andre klær *Lagd middag te oss og foreldre *Ryddet etter minien noen ganger Har vel ikke noe jeg skal gjøre resten av dagen, eller jo... sette på oppvaskmaskinen om noen timer og gjøre klar brødbakermaskinen så vi får ferskt brød te frokost i mårra
<3 qleopatrice <3 Skrevet 29. desember 2008 #13 Skrevet 29. desember 2008 lagd pepperkake hus...og ikke en ting til. Egentlig er lista over ting som skal gjøres milevis lang, men er også tiltaksløs i dag.... også holder lillegutt på å få tenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå