Gå til innhold

Forvirret og Utslitt:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen:) jeg er en jente på 21 år:) jeg å min samboer har vært sammen i 7 år:) og vi har aldri brukt noe prevansjon noengang men jeg har kun vært gravid 3 ganger på alle de årene og mistet alle gangene... og sliter veldig me det..kommer lissom aldri over det..å nå er jeg livredd hvis jeg blir gravid igjen og mister enda en gang:( jeg skulle ha hatt en liten en nå 3 desmenber men den mistet jeg ..sånn som jeg gjorde me de to andre..snufs.. og jeg og min samboer har virkelig lyst på barn:) er det noe galt med meg??? kanksje jeg faktisk ikke kan få barn:( har spurt legen min om hun kan sjekke meg og han men hun sier bare du har ikke mistet mange nok.. trudde ikke man mått miste mange ganger for å få faktisk sjekke hva det kan være..men virker ikke som om hun tar meg avorlig nok siden jeg er lissom så ung..men nå etter jeg mistet i sommer har jeg hatt veldig forskjellige datoer på min mens.. den har alltid vært på den 19 i hver mnd men nå er det den 21,16 og oxo vært noen 1 gang den 13 ..så er jo ikke lett å finne ut når jeg har eggeløsning heller siden mensstuasjonen er så ustabil.. håper noen kan hjelpe meg litt oxo få noen gode svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De bruker jo å utrede en dersom en har mistet tre ganger, så jeg forstår ikke helt legen din... Synes du skal gå til legen din og stå på ditt, be om henvisning til gynekolog. Det vil jo ikke skade at du blir utredet! Og alder er jo ingen sak, dere er voksne og klar for dette. Legen skal jo ikke diskriminere slik. Spør henne rett ut neste gang. Si også at etter tre sa så er du virkelig redd for at dere ikke skal få til det som dere ønsker dere aller mest.

Når det gjelder syklusene dine, så er det vanskelig å forholde seg til datoer siden noen måneder har 30 dager og andre 31, så det vil være bedre dersom du kommer med antall dager for hver syklus i stedet. Men det høres jo ut som om at syklusene dine er på bærtur! Har du prøvd eggløsningstester? Jeg kjøpte slike billige strips på billige tester, betalte 200 for 28 tester og var klar for å teste sammenhengende i 28 dager siden syklusene mine er hinsides bærtur. Men tro det eller ei, jeg fant el ganske kjapt. :-)

Gå til legen en gang til og sloss for saken din. Leger er treige!

Skrevet

ja jeg skal bestill time etter nytt år ..nei har ikke prøvet sånn tester..men takk for tipset..å turen takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...