Thessa og Bebbis Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg burde kanskje ringe å bestille time snart? Er i uke 22 nå. Når er det best å ta det? Og hvilke klinikker anbefales i Oslo. Hva er de forskjellige prisene osv. :-) Blir kjempe glad for svar!! :-)
Lykkeligmammatiltre Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Ja ring i god tid best det:) er blitt så populært med 3d. På majorstua ligger det to klinikker, majorstua klinikken -der har jeg hørt det har gått opp til 1200. Var der med første, og var veldig fornøyd der:) Men denne gangen har vi bestilt på Familieklinikken, denne ligger også på Majorstua. Koster 1000 kr her. Har hørt masse positivt om dette stedet. Det er best med 3d fra uke 25- 32. Vi skal i uke 28. Lykke til:)
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Det er også en som lå på Sandvika: ultralydklinikken.no, men de flytter snart til Lysaker.. Der koster det bare kr800 så kan man bestille time på nettet.. Har også hørt masse bra om dem : ) Vi skal dit den 21.jan, da er jeg i den 29. uke. Gleder meg masse!!
Mathilde og mini Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Jeg er i min 22. uke nå, bestillte time på majorstuaklinikken, og skal på 3D ul i min 28. uke. Ville ringt nå om jeg var deg, det virket som om de ikke hadde slike UL-timer hver eneste dag, og det var ikke så innmari mange klokkeslett jeg kunne velge mellom heller. Koster 1200,- Får med DVD med stillbilder og videosnutter på.
Thessa og Bebbis Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2008 Da må jeg bestille kjapt da med andre ord! :-) Tror det blir den i sandvika jeg. Den jeg har hørt mest om. Ligger det ikke også en på Oslo city?? Gratulerer med maibaby og vakkert navn og nesten helt likt nick Therese*får maigull* :-) Det var nesten litt vittig!
Thessa og Bebbis Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2008 Da er timen bestilt! Blir i uke 27+4 :-) Altså 9. Februar i lysaker! Gleder meg!!!! :)
Mathilde og mini Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Hehe, ja jeg har i noen distre øyeblikk, når jeg har sett nicket ditt at, "når i alle dager skrev jeg dette!??!" Er du Oslo'enser?
Thessa og Bebbis Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2009 Ikke egentlig, men jeg bor her ja :-) Hva med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå