Gå til innhold

Åhh, andre som er like utålmodig som meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mensen på nyttårsaften. Er inne i vår første pp. Jeg har en sterk mistanke om at spiren sitter på første forsøk. Har mange symptom, men vet godt at de samme symptomene like godt kan bety at mensen er på vei. Det som mest ligner på de andre gangene er den kraftige mensmurringen i mange dager før IKM. I går og i dag har jeg også vært litt uggen. Jeg testet meg på lørdag og den var negativ. Andre som har testet negativt tidlig, men likevel har vært gravid?? Mannen skal kjøpe nye tester i dag, CB, da jeg innbiller meg at de er mest pålitelige. Husker ikke navnet på den testen jeg brukte på lørdag. Åhh, hadde det bare vært nyttårsaften i dag!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hehe, sånn var jeg også=) Men det klaffet i 1pp da. Må være grusomt for dem som går lenge og venter, syns den måneden var kjempelang men vi var jo kjempeheldige! Lykke til, og oppdater oss=)

Skrevet

Nei så utålmodig var jeg takk gud ikke.. hehe.. Da hadde jeg nok blitt tvangsinnlagt på psykiatrisk for lengst siden vi prøvde i godt over 2 år.. =)

Men du får ha masse lykke til... =)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, det var jeg ikke, men så har jeg aldri prøvd heller da.

MEN, i fjor, dagen før nyttårsaften, så var min test positiv...så jeg krysser fingra for deg :o)

Skrevet

Jeg og mannen snakket om det i går, tenk på de som går i måned etter måned å venter! Må være grusomt. Vi er veldig heldige, og har hatt klaff på første forsøk alle gangene! Håper bare vi er like heldige denne gangen. Gratulerer med en jente til på vei foresten :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

herregud, for 2 år siden, ikke i fjor!!! Djisses..... Han er jo 15 mnd blitt... *tiden flyr*

Skrevet

Slik var jeg også:-) Den mnd. vi begynte å prøve viste jeg at det ikke klaffet siden jeg hadde hatt eggløsning. Likevel stortutet jeg når mensen kom. Heldigvis satt spiren neste mnd. Nå har jeg en nydelig tulle på 3 mnd.

Lykke til!

Skrevet

Gratulasjonen var til sauen :)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Takk for det=)

Skrevet

Nei, heldigvis ikke :P Brukte over 1 år på førstemann og i overkant av 1,5 år på andremann:( Skikkelig moro :o

Lykke til da;)

Skrevet

Veldig utolmodig begge ganger. Første gangen tok det litt tid før jeg ble gravid, men kjente at jeg var det allerede 1 uke etter befruktning. Klarte da å vente med å teste til ikm.

Nå sist gang kjente jeg det også allerede 1 uke etter befruktning men dette var i første pp og jeg tok en test to dager før ikm som var svakt positiv.

Har da to jenter:o)

Blir spennende om du er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...