Gå til innhold

Åhh, andre som er like utålmodig som meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mensen på nyttårsaften. Er inne i vår første pp, og jeg har en sterk mistanke om at spiren igjen sitter på første forsøk. Jeg har har sterke mensmurringer, og har hatt det i mange dager allerede. Har vært det første tegnet de andre gangene når noe har vært på gang. I går og i dag har jeg vært litt uggen. Gjesper som en gal på kvelden og går mye på do. Jeg var veldig nyskjerrig og testet meg allerede på lørdag, men den var negativ. Andre som har testet tidlig og fått negativ test, men likevel har vært gravide? Mannen skal kjøpe nye tester i dag, CB da jeg innbiller meg at de er mest pålitelige. Husker ikke navnet på den andre jeg prøvde. Åh, hadde det bare vært nyttårsaften i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde en følelse i kroppen om at jeg var gravid.. testa en uke før mensen. Fikk negativ test. Testa igjen dagen jeg skulle ha mensen (som ikke kom) fikk negativ test. Testa da igjen hver morgen. Mensen skulle kommet på fredagen og fikk ikke positiv test før på tirsdag. Da var den svak og tydelig på onsdag.

Lykke til !! Skal krysse fingrene for deg!

Skrevet

Jeg har en sterk følelse på at jeg er gravid....blir veldig overrasket dersom jeg får mensen. Jeg fjernet spiralen 1.des. Fikk normal mens to dager senere, den 3.des. Teller jeg 28 dager frem, skal jeg ha mensen i morgen. Har normalt ( før sist svangerskap) litt korte sykluser. Har tidligere testet positivt på dager for IKM. Tror jeg må prøve igjen i morgen tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...