Dailis Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 For 9 år siden nå satt jeg på rommet til mamma mens hun drev og satt opp mitt dengang sinnsykt lange og tjukke hår. Var visst veldig vanskelig pga tyngden (tok 3 timer!) (hadde ikke vært så ille i dag ) Utrolig at det har gått 9 år, men det blir jo fornuftig når jeg ser på ungene...... Eldste var jo et slikt 6-mndsbarn
dritgrei hei hei! Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 tenk det.... Da er man liksom helt voksen... Gratulerer med dagen!!! Håper dere får feiret litt! Jeg tenker på deg hver gang jeg baker med den nye maskinen min :-)
Dailis Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 Takk takk, ja føler meg litt sånn der voksen når ejg tenker på 9 år! Så koselig da at noen tenker på meg når de baker. Jeg har nesten slitt ut min kjøkkenmaskin som vi fikk for da 9 år siden.....
Maud Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Gratulerer masse med dagen! Ni års bryllupsdag det er jammen ikke verst i våre dager. Du som er så ung også ;-) Håper du er friskere igjen og at dere har anledning til å feire dagen.
Olsokmamma Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Gratulerer så masse:) Lillejenta mi er 5 mnd denne dagen hun:)
Dailis Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2008 Takk Kanskje fordi mannen ikke er så ung Er litt av oppfatningen om at man gifter seg for livet.... Hadde aldri trodd at jeg skulle gifte meg ung, ikke før jeg traff mannesaken. Desverre ikke noe bedre, så blir feiret med tidlig seng gitt. Men kanskje vi setter på en hyggelig film
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 Gratulerer med gårsdagen! Selv har vi 10 års brylluosdag til sommeren! Helt utrolig så fort som tia går!! Den 07.07
Sånn kan det gå Skrevet 31. desember 2008 #10 Skrevet 31. desember 2008 Gratulerer. :-) Du giftet deg da faktisk på vår 9-års bryllupsdag. ;-) De neste 9 årene kommer til å gå enda fortere kan jeg love deg...
Sara Rompompei Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 Gratulerer så masse på etterskudd med bryllupsdagen.
Dailis Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2009 Gratulerer =) Ja vi som fant ut en gang at vi hadde noen ting ganske likt =P Moro- prøvde å sende gratulasjon på msn =P
Sånn kan det gå Skrevet 7. januar 2009 #13 Skrevet 7. januar 2009 Oi, pga at jeg er begynt å bruke msn i jobbsammenheng har jeg nå en ny brukerID på MSN og har helt glemt bort å sjekke den gamle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå