Gå til innhold

Syyk og synes synd på meg selv!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ligger jeg har på andre dagen, 6dager til termin og med feber og halsbetennelse fra h******! Prøver så godt jeg kan å overtale lille-gull til å vente med å komme ut til jeg er frisk igjen, hadde nok ikke overlevd en fødsel nå!!! :-( Åsså blir man redd for at sykdommen går utover lillemor i magen også.. selv om jeg vet det ikke gjør det... eller??? Noen med noe samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lå langflat for en uke siden og syntes kjempesynd på meg selv, så jeg skjønner godt hvordan du har det. Har termin i dag. Er nesten helt frisk nå, men håper at hosten gir seg og nesen er helt åpen til fødselen starter. Spis CuraMed for halsen din! Synes selv den hjelper godt. Lillegutten min sparker like mye nå som før jeg var syk. Babyen tåler at mamma er syk, men drikk godt med vann. Vann kjøler jo litt tror jeg da...

GOD BEDRING!

Skrevet

Har du halsbetennelse og høy feber bør du gå til legen å sjekke om du trenger antibiotika. Da kan smertene dine være forsvunnet på en dag eller to:)

Skrevet

Jo, takk, føler med deg. Har blitt syk jeg også, med hoste, og skal ha ks neste uke... hvis jeg hoster da, så blir det IKKE gøy å være nyoperert...

Barnet i magen tar hvertfall ikke skade av dette. Er nok vi som tar støyten. Mitt tips er å få i seg masse hvitløk, chilli og ingefær hver dag. Pleier å hjelpe.

God bedring til oss! :)

Skrevet

Usj! Nesten slik at det er godt vi er flere som er så syke.. ;) hihi. GOD BEDRING til dere alle!!! Og lykke til med fødsel og ks! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...