Gå til innhold

HEI HOOOOOOOOOOOOOOO, og denne dagen ble god!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker dagene! Babyen øver seg på å krabbe og koser seg på gulvet, lillemus øver seg på å snakke og nyter hvert nye ord hun får til og han slampen han bar koser seg ute og ute og ute hele tiden, og er rød i kinnene sine....

Jeg fikk kjøkkenmaskin til jul, og går egentlgi bare rundt og planlegger neste bakeprosjekt, det må jeg litt le av egentlig , men tenk at jeg fikk det da..... en helt ekte kjøkkenmaskin!

Jeg liker dagene!

Dessuten, inni hodet mitt, så er det snart vår. Tenk det det er snart vår!

Det er nok mulig det blir en vestlandstur Maud, sånn i begynnelsen av mars, bare for å snuse helt på den våren... BLir du med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagen er god her også! Den består akkurat nå av omtrent 1000 kjeler på komfyren så vi får spist opp litt av det som har hopet seg opp i løpet av jula og kanelboller som hever på benken. Småtroll som har lekt ute og liten Minstesnupp som nå endelig ser ut til å ha funnet ut at livet oppe på to er bedre enn på alle fire.

Han lille fyren din, er ikke han for liten til å krabbe da?? Jeg er med på tur for å få en tyvstart på våren! En natt på hotell hadde vært utrolig deilig både da og i morgen kjenner jeg :-D

Skrevet

Heisann:)

Den jula har vært god, jeg føler jeg har fått til det jeg hadde satt meg i fore. (har også på forhånd senket lista, slik at den ikke er så skyhøy og uoverkommelig)

Jeg har også kjøkkenmaskin, den fikk jeg i fjor, men jeg har vært så alt for dårlig til å bruke den. Legg ut noen oppskrifter kanskje? He he

Vår.............hm, den virker litt for fjern for meg nå, Her i Trøndelag er det jo meldt snøfall og kuling ei uke, så da virker det fjernt med lerkesang og vårluft god.

Denne jula har vi spist middag alle dager på finstua, og frokostene der også. Vi har spilt brettspill med ungene og vi har kost oss med småkaker og annet godt. Vi har vært sammen, og hatt det så trivelig!!

Skrevet

Vi har også gode dager. I løpet av romjulen rekker vi å treffe alle søsken med familie utenom min ene søster som bor østenfor sol og vestenfor måne. Det er koselig. I dag har både jeg og mannen vært på jobb. Når vi kom hjem , hadde herboende niese laget ferdig pinnekjøttmiddagen som vi satte til side i går fordi vi plutselig ble invitert i impulsrestejuleselskap. Minsten hadde vært på trilletur med storesøster og var blid og rød i kinnene.

Nå sitter barna våre, niesen og kjæresten til mellomstejenta og spiller brettspill og koser seg mens mor pleier bihulebetennelsen sin fra sofaen. Det er koselig stemning i stua, smil og latter.

Dette skal vi varme oss på utover etterjulsvinteren. :-)

Gjest amandine
Skrevet

Hvor på vestlandet har dere tenkt å finne våren tidlig? Spurte hun med håp i stemmen:).....

Skrevet

stavanger stavanger stavanger... men vestlandet er ikke så stort for kystbussen kommer seg fram hvor enn du vil :-)

Skrevet

Her er også dagen god :)

Tenke seg til, jeg har klart å rydde halve stua i dag hahahaha

DA blir dagen god.

Nå er det bare resten av den halve stua og kjøkkenet og doen og soverommet og roterommet og og og og igjen hahaha

Men i dag skal jeg sitte, helt alene, i fred og fordragelighet, i den ryddige delen av stua, mens jeg nyter en tallerken pinnekjøtt.

Dæsken er dagen god ja!

Er det noe spennende som skjer i Stavanger på den tiden av året eller?

Sånn for å være bittelitt masse nysgjerrig.....

Skrevet

Rododendroen blomstrer og folk er glade og det er sol ( nesten eneste gangen på året det er sol) og folk har satt båtene på vannet, og det er rett og slett deilig deilig vår!

Skrevet

Og plutselig satt man her og lengtet etter våren hahaha.

Sånn kan det gå.

Jaja

Skrevet

den lengter jeg etter fra midten av juli :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...