Gå til innhold

Noen som har prøvd Vichy Normaderm??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt den i dag håper den er så god som den lover.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Gjest nanny carrie
Skrevet

Hei!!

Jeg er helt frelst av normaderm!! Bruker ALLE produktene i serien og er SÅ fornøyd!! :-))

Skrevet

SÅ fint for jeg kjøpte:

Nattkrem

Dagkrem

Sånn greie med salisyre

Rensegeleen

Ansiktsvann..

Hehe det bør funke er drittlei at de samma kvisene kommer på de samme stedene hver gang de kommer hehe... Og lei svarte prikker på nesa..

Hvor fort merka du forskjell?

Gjest nanny carrie
Skrevet

Jeg begynte faktisk bare med den rensende dagkremen, merket at huden ble mattere og mindre shiny over natten. Så begynte jeg med rensegele, tonic og nattkrem + dagkrem + den sticken og jeg var vel "fin" igjen på en uke. Eneste problemet jeg har hatt er at jeg i to dager ikke brukte normadermen (glemte det) så ble huden min veldig fet syns jeg, og jeg fikk kviser (det har jeg aldri, jeg har bare sorte prikker) som gjrode vondt. Men det gikk over med en gang jeg begynte på igjen. Veldig fine produkter :-) Hvis du blir sår av rensegelen så skal du bare bruke den 1 gang om dagen forresten!

Skrevet

Jeg har prøvd, sikkert greie produkter, men de hadde ingen effekt whatsoever på min hud.

Håper det funker bra for deg, vet om mange som synes det er en super serie. Jeg liker godt Vichys produkter generelt, men Normaderm-serien gjorde ingenting for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...