Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 I oktober 2006 fikk vi jente nr 2, jeg slet masse med bryst betennelse og det var masse stress med mye besøk og barnedåp 3 uker før jul, vi hadde også 15 stk på middag julaften som jeg alene stod for..noe som gjorde meg utslitt..men allikevel dro vi på hyttetur med masse venner som ikke hadde barn i nyttårshelgen fordi min mann gjerne ville, jeg ville ikke men han sa at jeg fikk skjerpe meg å bli med.. Jeg ble med på en betingelse at han aldri mere skulle tvinge meg til sånne ting jeg ikke ville eller orket.. Nå i sept fikk vi nr 3..jeg har også som tidligere år arrangert jul for heeele familien hans og min helt alene med overnatting og full pakke fra 23 des til 4 juledag..jeg er helt utslitt og hadde gledet meg til en nyttårsfeiring uten masse mas og kjas hjemme i huset vårt.. Men min mann har da leid en hytte med en kompis nå i 5 dg, han spurte meg for 3 uker siden, jeg sa nei og at jeg ville slappe av hjemme med barna etter alt maset i julen..men kompisen leide hytte allikevel så nå må vi ifølge min mann dra..jeg har sagt at jeg blir hjemme med barna, han kan dra å kose seg hvis han vil..men da ble han sur å ba meg skjerpe meg.. Er jeg teit og sær som ikke vil bl med..jeg kjenner bare at jeg trenger noen dager hjemme uten mas og stress, pluss at hvis jeg blir med må jeg jo som alle de andre gangene varte opp de andre med 3 måltider hver dag, ååååå det gidder jeg ikke i år, nå vil jeg også kose meg litt.. Blir så lei meg over at mine ønsker og behov ikke blir lyttet til..(( Hva skal jeg gjøre...???
Stratos med 3 barn Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Jeg synes det er på tide at du ber mannen din om å skjerpe seg jeg! Så lenge du ikke nekter han å dra har han ikke noe å klage på! Bli hjemme å kos deg
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Enig med Stratos. Selv om han egentlig burde blitt hjemme, mannen din også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå