Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 I den tråden om hun som tenker på å avbryte svangerskapet pgr kromosonfeil, kommer du med en uttalelse: "Og til alle dere abortmotstandere :Dere har ikke peiling på hva dere snakker om ,så bare klapp igjen" Hva veit du om det?????? Og hva MENER du egentlig med det?? at ikke abortmotstanderne har like mye rett til å si hva de mener som "dere andre"?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Jeg tror at mamman til William glemmer at mange abortmotstandere har tatt abort selv, og derfor har blitt nettopp det; motstandere.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Jeg har notert meg at mamman til William ikke ser med sympatiske briller på oss som sympatiserer med de minste av de minste.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Mange har det veldig vondt inni seg. Og så kommer det ut på en måte som virker hardt og brutalt. Jeg tror egentlig hun har det vondt.
Mamma med spire Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Trodde først det var til meg det her var skrevet:/ Fant fort ut at jeg ikke har skrevet det du siterer da:) Er to som heter mamman til William da, men jeg har fødselsdato bak navnet å hun andre har ikke det..
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 Jeg er ikke HI, men jeg har skrevet krassheter til deg før. Også viser det seg at det ikke var deg. Jeg er fulstendig forvirret. Får bare legge meg flat å beklage.
Mamma med spire Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 hehe:) Skjønner:) Ble forvirret selv jeg da jeg så at det var en som hadde nesten helt likt nick:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå