Gå til innhold

Fødsel som nærmer seg og jeg gruer meg....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 34 uker på vei nå, og nå kjenner jeg at det er veldig trangt om plassen i magen....;) Plaget med halsbrann og finne ok liggestilling om natten, og de to siste dagene har jeg fått ordentlige kynnere.. Tror hun ligger med hode ned fortsatt, men litt usikker på det. Har begynt å lese litt om fødsel, og merker at det er absolutt ikke lang tid igjen.. har ikke tenkt så mye på det med vilje, men nå er jeg redd for at hun skal komme for tidlig... Hvor forsiktig er dere de siste ukene? Med å reise bort o.l ? Er jo borte i jula nå, og det er ok, men når det begynner å bli 3-4 uker igjen... litt nervøs for at jeg skal begynne å føde når jeg ikke er i nærheten av pappan....:) Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner til den følelsen. kunne like godt vært jeg som skrev...bortsett fra at pappan nå jobber i nordsjøen og kommer ikke hjem før den 14. jeg begynner å få panikk kjenner jeg. ingenting er klart, som stellebord, vasking av babyklær(mangler kommode)bilsete ol. sengen er ikke skrudd opp og har ikke gått gjennom hva jeg har fra før... og tenker mye på hva hvis som at jeg skulle komme i fødsel nå?

 

 

så jeg kjenner panikken brer seg her å.

 

hadde mannen vært hjemme så hadde jeg tviholdt på ham ja..=)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...