Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 at jeg sitter å griner! Babyen min på 7 måneder sover ikke ordentlig på dagen, og er derfor konstant trøtt og grinete. Han sover 30min av gangen, og bruker over 1 time på å klare å sovne. Den eneste måten å få han til å sovne på er å sette han i den vibrerende vippestolen, men nå virker ikke det lenger engang. Så han bare skriker og skriker. Nå har jeg bestemt at han er nødt til å klare å sovne uten at jeg bysser han i søvn i vippestolen, så jeg har lagt opp en plass til han på stuegulvet. Han skriker og skriker og skriker. Hva skal jeg gjøre? Bare gi smokken og gå igjen, sånn hvert 2-3 minutt til han forhåpentligvis sovner?? Jeg er så fortvila! Hater at han gråter
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Legg han i vogna hans, ikke midt på stuegolvet. Skjerm han for andre lyder og la han hele tiden vite at du er der... Eller la han ligge i senga si. Ønsker deg lykke til, er ikke godt å ha det sånn, hverken for han eller deg/ dere, men du må hjelpe han å finne roen alene:) Kan du legge han ute kanskje?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Hva med trilletur i vogn? Gutten min sov også bare korte blunder på 30 min helt fram til han var 1 år men klarte seg faktisk med to slike blunder, en på morgen og en på ettermiddag. Ellers vil jeg anbefale no-cry sleep solution, den har gode råd både til dag og nattsoving.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Han sovner i vogna, men jeg har ikke mulighet til å gå flere turer med han om dagen. Han er nesten bare nødt til å klare å sovne andre steder. Og er det ikke fryktelig dumt å la han sove i senga si om dagen..kan ikke det ødelegge nattesøvnen? Har lagt han i en krok i stua, helt rolig der uten sollys rett på han eller noen lyder. Og jeg går jo bort til han og roer han med jevne mellomrom.. bør jeg prøve noe annet? Trodde det var lurt å vende de små til å klare å sovne flere steder jeg? HI
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Åååh, nå har han sovnet i 10-15 minutter Er stolt av meg selv som klarte å stå imot! Håper det blir enklere og enklere.. Men dere mener at jeg bør legge han i vogna inne på rommet hans istedet? Kan sikkert være greit med tanke på at han sikkert begynner å krabbe snart.. da ligger han vel ikke rolig i kroken på stuegulvet lenge lenger.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå