mamma&piratene Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg lurer nemlig på hvor pålitlige de er? Tok en test i morges å fikk en svak strek!?? Er veldig tidlig så skjønner ikke helt at det går an, men så har jeg hørt at en strek er en strek?
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har alltid brukt billigtester, og har ikke opplevd å få et feil resultat. Negativ = ikke gravid og 2 tester for å bekrefte positivt resultat.. En strek er en strek - gratulerer du er gravid )
mamma&piratene Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 Takk for svar, jeg håper virkelig jeg er gravid! Jeg hadde siste mens 9.des, så da er det jo veeeeldig tidlig å få positiv test nå!!!?? Hadde SA i nov , så vi ønsker veldig å bli gravid. Jeg har vært så kvalm i det siste, og hvis det er pga graviditet så er jo også det fryktelig tidlig, skjønner ingentng jeg. Kan vel ikke annet enn å vente å se..
Mor til 3 søte små:) Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Har også brukt de samme testene og de har slltid stemt med meg! Gratulerer!!
3snuppeliner Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har brukt billig testene to ganger og fått postivt resultat på kvelden før IKM begge gangene! Lykke til=:-)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har også brukt disse testene og opplever at de er like pålitelielige som alle andre:=) Og ja, en strek er en strek, så du er nok gravid - Gratulerer!! :=) dersom du tar en ny test i morgen/ onsdag vil du sikkert oppleve at den slår ut sterkere etterhvert som HCG nivået i kroppen din stiger:=)
mamma&piratene Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2008 Tusen takk for alle svar jenter! Jeg skal ta en ny test til onsdag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå