Gå til innhold

Hvordan bli gravid, når 6lysten er borte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg og sambo har prøvd en god stund å bli gravid. Vi har et meget godt sexliv. Mye spennende som skjer.

Tingen er bare det at nå er jeg virkelig lei alt som har med 6 å gjøre....

Hvordan skal jeg da klare å bli gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei altså..... Du må jo bare ha sex alikevel da....

Skrevet

ta en liten pause, ikke tenk på at du vil bli gravid. Da slapper du mere av og kanskje det da skjer fortere en du aner...

Skrevet

Mannen min tror at jeg ikke tenner på han lenger.... Men jeg er bare så lei sex. Tipper jeg ikke blir gravid med det første... :(

Skrevet

snakk med han om hvordan du føler det hele, kanskje han forstår deg???

Lykke til

Skrevet

Det der å være lei har nok noe med det psykiske å gjøre. Det ligger i underbevisstheten at du må ha sex og da blir det ikke riktig så lystbetont.

Du får enten ha sex på de fruktbare dagene selv om du egentlig ikke har lyst, eller så får du ha sex kun de dagene du har lyst.

Kan være godt med en pause fra prøvingen også. Og mange opplever at de blir gravide selv om de trodde de bommet på el. Så håpet er aldri ute.

Skrevet

Hvis vi skal ha sex bare på de dagene jeg vil, så kommer det til å gå lang tid mellom hver gang...

Er nok rett at det er psykisk... Hvis jeg ikke har sex, så blir jeg iallefall ikke skuffet over å ikke bli gravid...

Skrevet

du har fått noen gode svar, og det er egentlig ikke frekt ment, men regner med du skjønner at det ikke er så mange andre metoder å bli gravid på.. på den naturlige måten hvertfall...

Skrevet

En skikkelig god rødvin med 12-13% alkohol pleier å sette fart i sexlysten her i gården.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...