Gå til innhold

Minnevideo om Baby P som ble torturert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Advarer om sterke bilder, men syns ikke vi bør lukke øynene for dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har aldri grått så mye på 6 minutter....... hvordan i all verden kan noen gjøre slikt med et lite forsvarsløst barn? det gjør så vondt inne i hjertet mitt når jeg tenker på denne vakre lille gutten.

det føles så håpløst når slike ting skjer! hvorfor fikk ikke denne gutten hjelp?

får bare håpe alle tar dette innpå seg, og at denne lille gutten når frem til de ayke menneskene som skader små barn!

Skrevet

For en vakker gutt.. Jeg blir så SINT SINT SINT SINT SINT......

Skrevet

Nydelige nydelige gutten!

Hva er det som kan få 3 mennesker til å gjøre noe så forjævlig?

Skrevet

her er en til:(

er så tragisk...stakkars lille gutt...hvem klarer å utføre noe sånn??

Skrevet

Denne tråden fikk jammen ikke mye oppmerksomhet her inne.

Skrevet

Har sett klippet før, men jeg klarer ikke å se på det en gang til:( Enig med deg anonym at vi ikke bør lukke øyene for dette. Men det som skremmer meg mest er de barna som ikke blir sett, eller aldri blir husket.

Skrevet

Helt grusomt!!! Får vondt i hjertet!

Skrevet

Orker ikke å titte på den en gang, jeg... gravid og hormonell som jeg er!

Jeg tenker mye på hva mange barn opplever og synes det er så vondt at jeg ikke får gjort så mye!

Så jeg vil ikke torturere meg selv ved å se sånne ting på nettet!

Skrevet

Jeg er ikke for å lukke øynene for dette, men jeg ser ikke poenget med å se denne videoen...herregud jeg synes det er sykt at dere utsetter dere for noe sånt.

Hva i all verden kan dere oppnå med dette?

De fleste av oss har fått meg oss moralen uten å fråtse i detaljene. Moralen må vel være at man skal være oppmerksom på at det finnes barn som er utsatt for omsorgssvikt og i dette tilfellet det som verre er. Det er klart at det har vært en voldsom svikt i nettverket rundt denne familien, men å sitte å se på dette på youtube for dere det ikke anngår synes jeg er uverdig og feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...