isabella:-) Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 I går søndag 28. desember fant jeg ut at jeg var gravid om jeg kan stole på CB digital - der sto det Gravid :-) Våknet kl. 4 på natta - og gikk på badet og tok testen. Det tok ikke et minutt engang så sto ordet der...Det er så rart. Jeg har i dag begynt på min 5 uke - har ikke kjent så mye ennå annet enn at mensen ikke har kommet og at jeg er litt trøtt og litt småuggen innimellom - skal til legen 14. januar og skal sjekke igjen da. Er spent - alt er så rart og nytt - dette er første gang. Er det noen andre som har termin rundt den tiden så hadde det vært koselig å hørt fra dere.
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Hei jeg har også termin 8 september. Har du brukt termin kalkulatoren som er her på bim sin side? for den stemmer ikke helt. Jeg hadde siste ikm 2 desember
isabella:-) Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har også bruk terminkalkulatoren her inne og er ikke helt sikker om datoen er helt korrekt :-). Men har brukt datoen for første dag av siste mens og det var 29.nov. Bor i Buskerud ca. 1/2 time fra Drammen. Er kjempespent på alt som kommer nå fremover nå - har så lyst til å fortelle det til alle :-) Men vi skal vente en stund til :-)
Calexico Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Har termin 3.sept:) Kjempe spent på alt og første gang for meg og. Kjenner ikke så mye ennå, utenom ømme bryster. Skal til legen mandag 5.januar. Lurer på alt!! Kosthold, trening, jobb, skal man si noe til sjefen eller ikke? Kan man drikke brus?
isabella:-) Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2008 Hei! Gratulerer :-) Samme her - lurer på masse :-) Når det gjelder kostholdet så har jeg tenkt til å kose meg med det jeg har lyst på frem til nyttårsaften og så bli litt mer bevisst etter det :-) Det har ikke helt gått opp for meg dette her - for jeg kjenner så lite ennå jeg også! www.matportalen.no skal visst være et bra sted å sjekke ut ang. kostholdet.
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har termin 9 sept. Kan ikke skjønne helt at jeg er gravid, for jeg har minimalt med symtomer. Men tok 2 stk CBD så da stemmer det nok da. hihi:)
SummerBlossom Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Hei, jeg hadde også første dag av siste mens 29 november,har regnet ut at det blir termin den 7 september så det blir spenende:)Litt nervøs for dette er min første.
nesten30 Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 har foreløpig termin 8. september. Gleder meg kjempemasse:)
janny1 Skrevet 30. desember 2008 #10 Skrevet 30. desember 2008 Hei, Gratulerer! Jeg hadde første dag av siste mens 24 november,har regnet ut at det blir termin den 2 september så det blir spenende og litt nervøs for dette er min 4. skal til legen 5. januar.
SummerBlossom Skrevet 30. desember 2008 #11 Skrevet 30. desember 2008 Det blir en spenende tid fremover,dete er min første så jeg er usiker på en del ting, jeg vil bytte fast lege for jeg er ikke fornøyd der jeg er nå og vi ha en positiv opplevelse hos legen som jeg langt i fra har der jeg er nå! Det er et legesenter jeg har lyst til og ha fast legen min men det er helt fult så lurer til på hva jeg gjør da, går det ann og sette seg på en venteliste, noen tips?
Øyboeren med to små <3 Skrevet 31. desember 2008 #12 Skrevet 31. desember 2008 har termin 6 september. blir min 2.
Stjerna mi<3 Skrevet 1. januar 2009 #13 Skrevet 1. januar 2009 Hei=) Har termin ifølge denne kalkulatoren på bim 7 september, første dag med mens 28 november. så stemmer vel sånn ca.. min første dette. har så utrolig mange spørsmål. har akkuratt fått meg ny jobb, så vet ikke helt når eller hvordan jeg skal fortelle dette. og sånn.. kanskje vi som er her inne kan holde kontakten.. hadde vært litt gøy=)
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #14 Skrevet 1. januar 2009 I følge terminkalkisen her har jeg termin 5. sep, men folk sier den ikke stemmer helt. Skal til legen på mandag for å høre hvilken termin han gir meg
jippi-min første! Skrevet 1. januar 2009 #15 Skrevet 1. januar 2009 jeg har og ternmin 8 sept og gleder meg veldig..er noen av dere i bergen?
Nurk_på_vei_endelig Skrevet 6. januar 2009 #16 Skrevet 6. januar 2009 Hei!!! Jeg vet sannelig ikke helt når jeg har termin...har ikke akkurat hatt regemessig mens siste halve året...men regnet ut fra varihet forrige gang, så sier kalkulatorene at jeg har termin 13.sept!:-) Gleder meg utrolig masse! Er min første...er kjempespennende og litt skummelt!;-) Jeg kommer fra Bergen "Jippi-min første"!!!!
heisim Skrevet 6. januar 2009 #17 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har termin 13 sept. Fant det ut igår jeg, så dette er litt rart enda. Blir min tredje.
Linnpija_88 Skrevet 6. januar 2009 #18 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har termin 3 september og er miin første. Hadde Ma i Novemer så nå krysser jeg fingrer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå