storebror og junibaby=) Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 blir trekt forholdsvis lite i skatt pga bolig lån. gått greit hittil,men vet jo ikke helt hvordan jeg ligegr ann i forhold til oppgjøret i år ennå da. Men neste år skal jeg visst bli trekt ENNÅ mindre....det syne s jeg er skummelt med tanke på at renta går så kraftig nedover.... bør jeg ringe og gjøre noe med det?får liksom ikke gjort det på den sida på nettet heller,for lønna bnlir jo lik,og jeg kan jo ikke gjøre om på forventet renteutgifter da jeg ikke vet hvor mye det blir på.... har tabell trekk---
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Rent personlig så synes jeg det er bedre å bli trekt for mye enn for lite, heller få tilbake penger enn smell. Jeg ville endret det dersom jeg var deg. Oppgi en høyere forventet inntekt enn det du faktisk forventer.
storebror og junibaby=) Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 ja,jeg vil og unngå baksmell.derfr jeg ble litt engstelig nå når renta går ned hehe.....men må oppgi ganske myye høyere inntekt en den jeg har for å få nytt tabell nummer...prøvde,men kan ikke juge på meg så mye liksom hehe....for om jeg økte med litt så fikk jeg fortsatt samme.....men kanskje bedre å ringe og forklare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå