<3 coccinelle Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Har deres unger uthevet fontanelle noen gang? Min gutt på 3 mnd har det i dag og syns alltid den har vært enten flat eller innover. Han har nettopp vært syk (virusinf med sykehusinnleggelse) så jeg er litt hysterisk. Han spiser godt og har ikke feber. Så jeg lurer egentlig bare på om det er normalt at den noen ganger er utovervendt?
Medium fikk guttebass Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Ut i fra det jeg fant da jeg googlet, er det ikke vanlig. Kanskje ta en telefon til en lege som har greie på det? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå