Gå til innhold

des/jan :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

dumt at det skal ha så stor betydning når en føder når det egentlig bare skiller dager... jeg har termin 2januar men er så møk lei at jeg vil egentligt ha henne ut nå men blir så påvirket av det folk sier med at jeg må holde igjen til januar. nå ser det ut til at jeg går til januar for det er ingen tegn til at hun skal komme nå men vil bare få det ut at jeg syntes det er dumt at det må være så stor forskjell når det egentlig ikke er det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har nå bursdag idag da, og det har jeg levd helt fint med hele livet:) Nå er det jo etterhvert blitt en fordel, siden jeg har kommet i en alder hvor det er bare bra å være litt yngre enn de som er født tidlig på året..;) Neida,-de barna kommer vel ut når det er riktig tenker jeg! Lykke til ihvertfall!!

Skrevet

heisann. gratulerer så mye med dagen:) det viktigste er jo at de er friske og raske. har forstått det på andre også at det er positivt når en er eldre at de alltid er minst:) jeg tenker at det ikke alltid vil være like greit å være elst i alt heller men sånn vil det jo uansett bli når en har termin i des/jan skiftet. kos deg med dagen din:)

Skrevet

jeg har også termin 2 januar...

men hadde hun kommet nå, så hadde jeg heller holdt henne igjen et år fra skolen. Så hun ble eldst i klassen og ikke yngst..

vet selv hvor forferdelig det er å være den yngste, gå å vente på alt.

Og skulle ønske mamma og de hadde gjort det med meg (er født 27.des)

Skrevet

For min del synes jeg det er greit at han ikke blir født før 2009 pga skolestart. Jeg har alltid vært "eldst" i klassen selv, ikke at det gjør meg smartere enn andre, men et år i den alderen er ganske mye.

Fordelene med å være "eldst" kommer vel litt senere, førerkort, komme inn på byen, polet og alt det der som er viktig i ungdomsårene.

Ulempene var vel "først" 30... sjåfør for alle, måtte vente på at andre ble gammel nok osv...

Det viktigste er selvfølgelig at barnet er frisk og rask, men håper han venter i hvertfall noen dager til... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...