Mockanin Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Er vist helt mutters alene på jobben i dag. Skulle vært to til her, men har ikke sett snurten av noen av dem ennå og ikke har dem ringt heller. Sitter og lurer på om jeg skal unne meg noe godt til lunch i dag. Mc'ern holder til rett borte i gata her så jeg vurderer om jeg skal svippe bort dit og hente mat. Men så var det samvittigheten min da, jeg har 500 kr. på kontoen, er lønning i kveld eller i morgen. SÅ skal skal ikke? Jeg vet at Mc'ern ikke er sunn mat.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Ja, hvorfor ikke? =) Du får jo penger i dag eller i morgen... Litt usunt må man jo unne seg, blir et piss i havet i disse juletider...=P Kan jo evt kjøpe en kyllingburger eller noe, for syns skyld... Men når det er sagt er jo Big Mac best da...=P
Mockanin Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 Da er jeg på vei ut døra her. Bestemte meg for å kose meg i lunchen i dag. Har gått ned 4 kg. i jula så jeg får ikke dårlig samvittighet. Har vært skikkelig dårlig fra helgen før jul og først nå kommer matlysten sigende på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå