Gjest Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg var til tidlig UL for noen uker siden pga blødninger og gynekologen skrev ut noen bilder. Bakpå tegnet han limoren og plasseringen av foster, morkake og en blodansamling for å vise meg hvor blodansamlingen lå og forklare hvorfor den ikke var farlig når den lå slik til. Siden har jeg ikke tenkt mer over dette, har ikke vist det til mannen heller for det er jo strengt tatt ikke mulig å se noe på UL-bilde uansett siden jeg bare var 5 uker + noen dager da, men tok det ut av vesken for en stund siden og så forsvant det sikkert under litt klær osv. I hvertfall, i sted så jeg mannen stod og stirret på noe, han så skikkelig sjokkert ut og så utbryter han: "Du, jeg tror en av ungene våres har talent for å bli lege jeg! Se på denne tegningen da! Ser jo akkurat ut som en livmor med baby inni jo! Jøss..." Trodde jeg skulle knekke sammen av latter da jeg så hva han stod å holdt i. Riktignok er ikke gynekologen den største kunstneren jeg har sett, men det er jo ikke mye til barnetegning likevel (våres to eldste er 6 år og 4 år). Måtte jo forklare hva det var da og mannen ble nok litt flau, hehe... Kommer til å huske denne en stund ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå