Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Vi har hatt gjester lillejulaften, julaften, til frokost og middag 1. og 2. dag, og til middag 3. dag, og i går var vi enige om at hele familien skulle ha en sløvedag. Det er jeg som har stått for alt matstell i jula, mannen min har vasket opp og ryddet inn/ut av oppvaskmaskinen. Det er jeg som er først oppe om morran, antagelig fordi jeg ikke sitter oppe til tre og ser på tv, så jeg lager frokost. I går holdt mann og barn på med Wii hele dagen, kun avbrutt av: "når er det lunsj?" og "Hva er det til middag?" Jeg er møkklei av å lage mat, planlegge måltider, handle mat, rydde vekk mat, finne noe alle liker, sette sammen sunn mat, høre på "åh, jeg hadde mere lyst på..." Jeg vil også ha juleferie! Så i dag streiker jeg!! Jeg har stått opp, lagd meg en kopp te og smurt meg ei skive med syltetøy. Mann og tenåringer sover. Og nå drar jeg snart til byen. Så kan de ordne seg selv.... jeg skal spise lunsj på restaurant i dag, og jeg har ingen middagsplaner, så da får vi se om det blir middag her i dag, eller om gubben bestiller pizza (som jeg ville gjøre i går, men ingen andre syntes var en god ide) Jada, jeg vet at jeg er skyld i å ha havnet her selv, og at jeg sikkert er litt dumsnill, men akkurat derfor er det så deilig å være litt slem og streike litt! Og siden jeg har en snill mann og fine barn, så tar de kanskje poenget...
TusseMor07&09&14 Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Streik og kos deg med god samvittighet du! )
Snikskytteren er storebror! Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 synes du har vært kjempe flink jeg! Nå synes jeg virkelig du skal streike! hihi... en to-dagers kanskje;) Ta vare på deg selv nå! Ha en fin dag!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Hva kan jeg si:)? Høres ut som en veldig god plan! Kos deg på bytur:)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Fantastisk!!! Dette er en meget god ide, kose deg en hel masse!!! Kanskje jeg gjør det samme imorgen.. Takk for godt råd her hi!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå