Itsrejk Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Nå blir jeg oppgitt over dette bøllefrøet mitt... Etter å ha ligget i hodeleie helt fint (til og med festet seg!) fram til uke 36 snudde han seg i seteleie, og ble snudd tilbake i hodeleie for halvannen uke siden (ytre vending). Etter dette har han holdt seg i hodelei - til nå. Nå mistenker jeg ham sterkt for å ha snudd seg i seteleie igjen - og nå er jeg faktisk i 40. uke! Hadde fått igjen håpet om en helt normal fødsel, så dette kjennes litt kjipt. Skal kjenne litt ekstra etter hvor sparkene kommer nå ei stund, og så ringe Føden og be om leiesjekk hvis han forsterker mine mistanker. *småfrustrert*
Itsrejk Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. desember 2008 Da har jeg snakket med Føden, og blitt bedt om å komme inn på sjekk. Jeg har sjelden håpet så sterkt på å ta feil!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Håper han holder på med en for tidlig aprilsnarr:) Og at han ligger slik han skal! Men siden han "flyter" slik, kan det ikke være han retter seg når fødselen starter?Eller må du ha planlagt keisersnitt da?? Uansett masse lykke til!
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Spennende! Krysser fingrene for at den lille snur seg med hodet ned igjen. Her sittes det konstant, så jeg regner ikke med at den snur seg. Hold oss oppdatert
Itsrejk Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2008 Joda...han har snudd seg igjen, og sitter. Urk. Jeg hadde liksom fått trua på at han ville komme med hodet først nå, siden han holdt seg i hodeleie så lenge. Nå ligger det an til setefødsel, hvis han ikke finner på å snu seg frivillig nå i siste liten da. Vurderer å prøve ut det der med å stå på alle fire med rumpa i været og albuene i gulvet...hehe... Er litt skuffa nå, må jeg innrømme - men har bestemt meg for å prøve å ta dette med godt humør, og innstille meg på at det skal gå bra. PS. Takk for oppmuntringene!
beee Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Huff så synd at han snudde seg igjen når du hadde hatt en vellykket vending.... Blir det setefødsel da, eller hva sier de og du om det? Jeg skal til UL på fredag og se om han sitter ennå, veldig spent..
Itsrejk Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2008 Ja, her blir det setefødsel om han ikke finner på å snu seg i hodeleie igjen selv. Han har jo tydeligvis plass nok til å turne der inne ennå, så jeg har et bittelite håp om at han "tar til vettet". Men mest sannsynlig blir det jo setefødsel. Hvis jeg går ei uke over tida kan det bli aktuelt med ks, men det vil jo både jeg og sykehuset helst unngå. Frister ikke med setefødsel, men jeg prøver å innstille meg positivt til det, og tenke at dette skal gå fint. Jeg har født et veldig stort barn før, så jeg vet at bekkenet mitt er stort nok. Men det er jo ikke bare bekkenstørrelse man tenker på, selvfølgelig... Men: Det skjer verre ting her i verden enn å måtte føde barn i seteleie, så jeg prøver å være optimist. Håper bebisen din har lagt seg med hodet ned da, beee! Hvordan kjennes det ut da? Har sparkene flytta seg oppover?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå