trolly Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Var hos legen i dag og han kjente på magen (er i uke 21). Han mente at hodet lå langt nede. Tok skikkelig tak nederst i magen, der hodet lå i følge ham, og rigget frem og tilbake.. Uff, blir så bekymret, syns han tok så hardt i. Hva om dette ble for mye for babyen? Kan babyen ta skade?
Mia29 Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Hei! Så lenge det ikke gjorde skikkelig vondt eller du har blitt dårlig etterpå ville jeg tatt utgangspunkt i at legen vet hva han gjør. sist jeg var til kontroll gjorde legen det samme. Så de vet nok hva de gjør. Den typen "kjenning" som de driver med gjør jo gjerne bare at barn og organer evt. skyver litt på seg. Det vil ikke virke som om du får et hardt støt mot magen ved et slag, en kollisjon el.l. sist jeg var til ultralyd var jordmor også ganske hardhendt med ultralyden. Men babyen i magen min finner seg ikke i hva som helst, så hun sparket igjen. Nektet å ligge rolig når noen herset slik med henne så det tok litt tid før jordmor fikk tatt skikkelige målinger av lårbeinet. ;o) Ultralyden var forresten etter at jeg var hos legen, og alt var bra med den lille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå