magica fra tryll Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 -om noen her føder idag, på bursdagen min jeg:)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Gartulerer med dagen!
Fullt hus :) Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 grattis med dagen hadde bursdag for to dager siden jeg noen som fikk da?
magica fra tryll Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2008 Takkogtakk:) Gratulerer til deg og Nuppelura!
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Gratulerer med dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå