Mage Mi Sa Jo Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Til alla underbara mammor: Mamma är bäst! Jag var ute och gick med min 4 åriga dotter. Hon plockade upp något från marken och stoppade det i munnen. Jag tog saken ifrån henne och sa till henne att inte göra så. - Varför då, frågade dottern. - För att den varit på marken och du vet inte vart den varit, den är smutsig och kan vara full av bakterier. Då tittade min dotter på mig full av beundran och frågade; - Mamma hur vet du allt sånt där? Uh, jag var tvungen att tänka snabbt, -Alla mammor vet sånt här: Det är en del av mammaprovet, det måste vi veta annars får vi inte bli mammor. Vi gick vidare en stund och min dotter var tyst i 2- 3 minuter men hon tänkte mycket på mitt svar, så plötsligt sa hon, - Nu förstår jag !!!! Om man inte klarar provet då blir man pappa. - Precis, svarade jag med ett stort leende på läpparna!'
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Hehe... Denne var faktisk veldig artig. *humrer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå