Gå til innhold

Tilbake fra juleferie:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært greit å feire jul hos familien på den andre kanten av landet, men du verden så deilig å komme hjem igjen:)) Men bagasjen er borte vekk:(( Får håpe den dukker opp snart, for der ligger vinterklærne, vinterskoene til snupps, julegaver til storebror som ikke er pakka opp (han kommer til oss i dag) osv. Vinterdressen til snupps ligger også der når jeg tenker meg om. Men vi har bittelitt ekstra av det hjemme, så det går nok greit tenker jeg.

Ja, ja - nå er det å finne ut hva vi skal ha til middag resten av jula da - og handle mat:)) Dagens prosjekt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes også det var kjeeeempedeilig å komme hjem i går etter å ha vært på familiebesøk noen dager....

Er så mye mas og kjas å være borte med lilleputte, og rutinen hans blir helt ødelagt så nettene har vært et h..... for å si det mildt:(

Dessuten så mange som MÅ se oss at hele turen blir et rent pliktløp for å tilfredstille alle, kjempeslitsomt.

Skjønner at familien gjerne vil ha oss mer på besøk, men nå blir det lenge til neste gang - mor får magesår og frynsete nerver av disse turene :-/

Skrevet

...litt kjapp med det innlegget der så jeg når. Ble fryktelig sytete :( Har jo hatt det hyggelig for det meste og ser at småtten synes det er fryktelig stas å treffe noen andre enn bare mamma og pappa :)

 

Håper du får klærne deres igjen snart, kjedelig å ikke ha vintertøy til snuppa di i romjula.

Må skrive handleliste selv idag, tror vi velger fiskemiddag på nyttårsaften, men det er sikkert masse annet vi har gått tomme for.

Skrevet

Hehe, det kan være en påkjenning å være på juleferie! Vi har bodd, 5 voksne og snupps i en 4roms leilighet i 4. etasje, og det har gått utrolig bra. Snupps har bråka litt om natta, men hun har da sovet - og vi fikk oss en middagslur om det røyna på. Blir nesten litt stille å komme hjem, men veldig deilig! Vi har lagt opp lite besøk rundt om, orka ikke å stresse med det, og de vi kanskje ville truffet er jo opptatte med egen familie i jula...

Bagasjen er forresten på vei med jetpak:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...