ana baroma Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Har vært greit å feire jul hos familien på den andre kanten av landet, men du verden så deilig å komme hjem igjen:)) Men bagasjen er borte vekk:(( Får håpe den dukker opp snart, for der ligger vinterklærne, vinterskoene til snupps, julegaver til storebror som ikke er pakka opp (han kommer til oss i dag) osv. Vinterdressen til snupps ligger også der når jeg tenker meg om. Men vi har bittelitt ekstra av det hjemme, så det går nok greit tenker jeg. Ja, ja - nå er det å finne ut hva vi skal ha til middag resten av jula da - og handle mat:)) Dagens prosjekt!
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Synes også det var kjeeeempedeilig å komme hjem i går etter å ha vært på familiebesøk noen dager.... Er så mye mas og kjas å være borte med lilleputte, og rutinen hans blir helt ødelagt så nettene har vært et h..... for å si det mildt:( Dessuten så mange som MÅ se oss at hele turen blir et rent pliktløp for å tilfredstille alle, kjempeslitsomt. Skjønner at familien gjerne vil ha oss mer på besøk, men nå blir det lenge til neste gang - mor får magesår og frynsete nerver av disse turene :-/
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 ...litt kjapp med det innlegget der så jeg når. Ble fryktelig sytete Har jo hatt det hyggelig for det meste og ser at småtten synes det er fryktelig stas å treffe noen andre enn bare mamma og pappa Håper du får klærne deres igjen snart, kjedelig å ikke ha vintertøy til snuppa di i romjula. Må skrive handleliste selv idag, tror vi velger fiskemiddag på nyttårsaften, men det er sikkert masse annet vi har gått tomme for.
ana baroma Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2008 Hehe, det kan være en påkjenning å være på juleferie! Vi har bodd, 5 voksne og snupps i en 4roms leilighet i 4. etasje, og det har gått utrolig bra. Snupps har bråka litt om natta, men hun har da sovet - og vi fikk oss en middagslur om det røyna på. Blir nesten litt stille å komme hjem, men veldig deilig! Vi har lagt opp lite besøk rundt om, orka ikke å stresse med det, og de vi kanskje ville truffet er jo opptatte med egen familie i jula... Bagasjen er forresten på vei med jetpak:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå